ایرج شهین‌باهر خبر داد:

تسویه کلیه بدهی‌های سنوات گذشته شهرداری تبریز

شهردار تبریز از تهاتر کلیه بدهی‌های بانکی شهرداری با مطالبات دولتی خبر داد و گفت: تبریز تنها شهری بود که در پایان سال ۹۸ موفق به تسویه بدهی های بانکی خود از طریق تهاتر با مطالبات دولتی شد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر با بیان این مطلب […]

image_pdfimage_print

شورای شهر تبریز

شهردار تبریز از تهاتر کلیه بدهی‌های بانکی شهرداری با مطالبات دولتی خبر داد و گفت: تبریز تنها شهری بود که در پایان سال ۹۸ موفق به تسویه بدهی های بانکی خود از طریق تهاتر با مطالبات دولتی شد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر با بیان این مطلب اظهار داشت: اینها شامل پرداخت بدهی‌های ریز و کلان شهرداری مربوط به سنوات گذشته بود و تنها در بدهی‌های بانکی خلاصه نمی‌شود.

او با بیان اینکه امروز بدهی بانکی از دوره چهارم شورا و مدیریت قبلی شهری باقی نمانده است، تصریح کرد: وام‌های کلانی گرفته شده و پروژه‌هایی در دوره گذشته انجام یافته بود که بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد آنها از محل همین وام‌ها بوده است.

ایرج شهین‌باهر ادامه داد: امروز به جرات می‌توانیم بگوییم شورای پنجم آن پروژه‌ها را اجرا کرده است چرا که هزینه اجرای آنها در این دوره شورا پرداخت شده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: اگر نیاز باشد لیست پروژه‌هایی که قبلا انجام یافته بود و هزینه آنها در این دوره شورا و شهرداری پرداخت شده به اطلاع اعضای محترم شورای شهر و شهروندان تبریزی می‌رسانیم.

او با تاکید بر اینکه ضمن پرداخت این بدهی‌ها در حفظ آرامش و وضعیت موجود نیز تلاش کرده‌ایم، گفت: در حالی که دیگر شهرها در پرداخت حقوق پرسنل نیز با مشکلاتی مواجه هستند و نمی‌توانند حداقل حقوق کارکنان را پرداخت کنند، خوشبختانه تا به امروز با تلاش و حمایت شورای شهر در این خصوص علاوه بر اینکه مشکلی برای ما بوجود نیامده بلکه وضعیت نسبت به گذشته نیز بهبود یافته است.

ایرج شهین‌باهر یادآور شد: علی رغم اینکه شاهد افزایش هزینه‌ها نیز بوده‌ایم، فاصله زمانی پرداخت‌ها نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

انتهای خبر