پروژه های منطقه ۴ در راستای تقویت زیرساخت های شهری به بهره‌برداری رسید

شهردار تبریز با بیان اینکه سال ۹۹، سال شکوفایی این شهر نامگذاری شده است، گفت: پروژه های منطقه ۴ بر اساس برنامه های کلی مدیریت شهری و برای تقویت زیرساخت های شهری این منطقه به بهره برداری رسید. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه آئین […]

image_pdfimage_print

افتتاح ده پروژه عمرانی شهرداری منطقه 4 تبریز

شهردار تبریز با بیان اینکه سال ۹۹، سال شکوفایی این شهر نامگذاری شده است، گفت: پروژه های منطقه ۴ بر اساس برنامه های کلی مدیریت شهری و برای تقویت زیرساخت های شهری این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه آئین افتتاح ۱۰ طرح عمرانی شهرداری منطقه ۴ تبریز، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۱۰ طرح ریز و درشت در منطقه ۴ تبریز که در یکی از مناطق کم برخوردار واقع شده است، هستیم که اغلب این پروژه ها در حوزه مسیرگشایی، پارک و ساماندهی معابر است.

او ادامه داد: این پروژه ها که اغلب در مباحث خدمات به مردم منطقه است، در این منطقه موجب ایجاد ارزش افزوده و ایجاد نوسازی شده و در نتیجه رفاه مردم را به دنبال خواهد داشت.

شهردار تبریز اعتبار تامین شده این پروژه ها را حدود ۴۴۰ میلیاردریال اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم پروژه هایی برابر با برنامه ریزی هایی که در بودجه سال ۹۹ شورا برای توسعه مناطق کم برخوردار شهر مصوب شده، اجرا کنیم.

او افزود: مسیرگشایی ها در بافت فرسوده موجب ایجاد ارزش افزوده و باعث توسعه یافتگی منطقه می شود و منطقه ۴ جزو مناطقی است که بیشترین مسیرگشایی ها در آن اتفاق افتاده است. در این راستا مسیرگشایی خیابان شهید خلیلی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان امروز افتتاح می شود.

ایرج شهین باهر با اشاره به دیگر پروژه های شهرداری منطقه ۴ تبریز که امروز افتتاح شد، گفت: ساماندهی مهرانه رود، آسفالت ریزی اساسی معابر این منطقه و کانال های هدایت آب های سطحی جهت جلوگیری از سیلاب که معمولا در این منطقه اتفاق می افتاد، در راستای برنامه های زیرساختی در این منطقه اجرا شده است.

او ادامه داد: بحث پیاده روسازی و احیای جداره های بافت تاریخی تبریز که قسمتی از مغازه های سنگی در این منطقه واقع شده است نیز امروز افتتاح شد.

به گفته شهردار تبریز، دو پارک محله ای که در برنامه کاری سال ۹۸ قرار داشت و کف سازی، بهسازی و آماده سازی تعدادی از قطعات و همچنین چند سرویس بهداشتی مورد نیاز، جزو پروژه های مورد افتتاح امروز است.

ایرج شهین باهر در خصوص برنامه شهرداری تبریز برای افتتاح پروژه های سایر مناطق، اظهار کرد: با توجه به اینکه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی می توانیم افتتاح پروژه ها را انجام دهیم، این افتتاح ها بصورت مستمر و به ترتیب در سایر مناطقه شهرداری تبریز انجام خواهد شد.

او افزود: اعتقاد داریم که محدودیت، تحریم، مشکلات اقتصادی و حتی کرونا نمی تواند باعث شود تا میزان خدمت رسانی به مردم را کاهش دهیم.

شهردار تبریز گفت: نه تنها خدمات رسانی کاهش پیدا نکرده، بلکه خوشبختانه با تلاش کارکنان و مدیران شهرداری سال ۹۹ را، سال شکوفایی شهر تبریز نامگذاری کرده ایم و در تمام حوزه ها از جمله فضای سبز و عمرانی، پروژه های ویژه ای داریم که در برنامه های بعدی اطلاع رسانی می کنیم.

انتهای خبر