با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری

فرماندار جدید مراغه معرفی شد

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار جدید مراغه معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید مراغه  با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان […]

image_pdfimage_print

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار جدید مراغه معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید مراغه  با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این آیین علیار راستگو، با توصیه به فرمانداران گفت: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه، تداوم خدمت رسانی به مردم است.

وی اضافه کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید همانند روزهای ابتدایی دولت در اجرای طرح‌ها وخدمات رسانی تلاش و اهتمام داشته باشند.

مشارکت مردم و همدلی مسئولان زمینه ساز آبادانی مراغه است

حمید شکری فرماندارسابق مراغه با اشاره به نقش مردم و همدلی مسئولان در توسعه این شهرستان، اظهارکرد: مشارکت مردم و همدلی مسئولان زمینه ساز آبادانی مراغه بوده و باید کلیه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

شکری افزود: حمایت‌های بی دریغ مدیران دستگاه‌ها در سال‌های اخیر در کنار همراهی نیروهای مردمی این شهرستان موجب ایجاد بسترهای مناسبی برای شکوفایی اقتصادی و اجتماعی منطقه شده است.

وی تصریح کرد: مردم منطقه و این شهرستان با پیشینه درخشان خود لایق توسعه و پیشرفت بوده و این امر با ایجاد فضای همراهی و همدلی ممکن خواهد بود.

اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان در مراغه ضروری است.

سید علی موسوی فرماندار جدید مراغه در این آیین با اشاره به ضرورت همدلی بین مردم و مسئولان درشهرستان، تصریح کرد: اتحاد و همدلی بین آحاد مردم و مسئولان همانند دوران دفاع مقدس بوده و باید زمینه‌های لازم برای توسعه این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: باتوجه به وجود زیر ساخت‌های متعدد در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی، برنامه ریزی مدونی برای بهره مندی از پتانسیل‌ها انجام خواهد شد.

موسوی اظهارکرد: از نظرات و طرح‌های کارشناسی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای توسعه منطقه استفاده بیشتری می‌شود.

فرماندار مراغه در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی در این شهرستان اظهارکرد: شرایط کرونایی موجود در جامعه نیز نیازمند عزم عمومی مردم و مسئولان برای رفع مشکلات و کاهش آلام جامعه است.

در این آیین با اهداء لوحی از سوی استاندار آذربایجان شرقی از زحمات حمید شکری فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و سید علی موسوی به عنوان فرماندار جدید مراغه معرفی شد.

موسوی پیش از این سابقه فرمانداری بستان آباد، عضویت در شورای شهر هشترود و شهرداری هشترود را در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر