شهردار منطقه۹ خبر داد:

آزاد سازی ۱۱۰۰۰ متر مربع از اراضی تصرف شده شهرداری منطقه۹

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: پیشگیری و ممانعت از تصرفات غیر قانونی افراد سودجو همواره یکی از اولویت های مدیران شهرداری در برخورد با امر زمین خواری است. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از  شهریار، بهرام نسیانی اظهار کرد: در راستای صیانت از اموال عمومی و املاک متعلق به شهرداری منطقه۹، تعدادی […]

image_pdfimage_print

اراضی تصرف شده منطقه 9

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: پیشگیری و ممانعت از تصرفات غیر قانونی افراد سودجو همواره یکی از اولویت های مدیران شهرداری در برخورد با امر زمین خواری است.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از  شهریار، بهرام نسیانی اظهار کرد: در راستای صیانت از اموال عمومی و املاک متعلق به شهرداری منطقه۹، تعدادی از این املاک که مورد سوء استفاده افراد سودجو واقع شده و بصورت غیرقانونی تصرف گردیده بود، آزاد سازی شد.

نسیانی افزود: با تلاش های مستمر و اقدامات قانونی مدیریت شهرداری منطقه۹، طی هفته گذشته دو ملک از این املاک تصرف شده به مساحت۵۲۸۰ متر مربع که هم در تملک و هم در توافق شهرداری بوده، تخلیه و بازپس گیری شد.

شهردار منطقه۹ تبریز تصریح کرد: در ادامه این اقدامات، طی هفته جاری نیز سه ملک دیگر از اراضی مورد تصرف شهرک خاوران به متراژ ۵۸۰۰ متر مربع که قبلاً شناسائی گردیده بود، با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی از دادستان محترم استان آزاد سازی و بازپس گیری شد.

نسیانی در پایان سخنان خود عنوان کرد: پیشگیری و ممانعت از تصرفات غیر قانونی افراد سودجو همواره یکی از اولویت های مدیران شهرداری در برخورد با امر زمین خواری می باشد که امید است با همت مضاعف از تصرفات اموال عمومی شهرداری که در اصل متعلق به خود مردم می باشد حفاظت و صیانت گر

انتهای خبر