نخستین پارک ورزش همگانی شمالغرب کشور راه‌اندازی می‌شود

نخستین پارک ورزش همگانی شمالغرب کشور توسط شهرداری منطقه ۳ و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پارک مشروطه ایجاد می شود. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، جلسه مشترکی در شهرداری منطقه۳ تبریز با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی، معاون شهردار و رئیس سازمان […]

image_pdfimage_print

منطقه 3

نخستین پارک ورزش همگانی شمالغرب کشور توسط شهرداری منطقه ۳ و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پارک مشروطه ایجاد می شود.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، جلسه مشترکی در شهرداری منطقه۳ تبریز با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و داوود طالب نژاد شهردار منطقه۳ در خصوص ایجاد نخسین پارک ورزش همگانی شمالغرب کشور در پارک مشروطه برگزار شد.

در این جلسه حمیدی گفت: طی بازدید های میدانی و بررسی کارشناسان معاونت از پارک های موجود شهر تبریز، پارک مشروطه (واقع در آخر خیابان امامیه) دارای شرایط و امکانات ورزشی مناسب جهت ایجاد پارک ورزش همگانی است و این پارک می تواند با مناسب سازی و افزایش امکانات ورزشی، به پارک ویژه ورزش همگانی به عنوان اولین پارک ورزشی همگانی شمالغرب کشور در شهر تبریز تبدیل شود.

معاون شهردار تبریز، فعالیت شهرداری منطقه ۳ تبریز در حوزه ورزش همگانی و برگزاری سایر مسابقات ورزشی را چشمگیر شمرده و افزود : امیدواریم با راه اندازی این مجموعه بتوانیم قدمی در راستای سلامت و نشاط بیش از پیش شهروندان برداریم.

داوود طالب نژاد شهردار منطقه ۳ نیز با اعلام آمادگی هر چه بیشتر شهرداری منطقه ۳ در امر توسعه ورزشی، گفت : شهرداری منطقه در کنار ارائه خدمات مختلف، پرداخت به حوزه ورزش و سلامت را با جدیت در برنامه های خود دارد.

طالب نژاد افزود: در همین راستا سعی داریم با پیدا کردن زمین های مناسب در محلات، پارک های محله ای را جهت افزایش نشاط و شادابی و روحیه شهروندان احداث نمائیم و تا بحال نیز چندین پارک محله ای احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته و چندین پارک محله ای نیز در دست احداث داریم.

شهردار منطقه ۳ در خصوص نخستین پارک ورزش همگانی نیز گفت: با تمام توان سعی خواهیم کرد مکانی مجهز و مناسب از بعد ورزشی و فرهنگی در سریعترین زمان آماده کرده و برای استفاده شهروندان در اختیار شان قرار دهیم.

انتهای خبر