تراکتور 2 سپاهان 1

برتری ۶ امتیازی تراکتور مقابل سپاهان/ صعود موقت شاگردان الهامی به رده دوم جدول

دیدار تیم های تراکتور و سپاهان با برتری ۲ بر یک شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این […]

image_pdfimage_print

دیدار تیم های تراکتور و سپاهان با برتری ۲ بر یک شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک تراکتور به پایان رسید.

این بازی در حالی آغاز شد که سرمربیان دو تیم روز گذشته با تمجید از حریف روی تمرکز تیمی تأکید داشتند اما احسان حاج صفی در دقیقه ۱۳ با اشتباه بازیکنان حریف و از بیرون محوطه جریمه سپاهان با شوتی محکم دروازه تیم مهمان را باز کرد. پس از این گل حملات سپاهانی‌ها برای جبران گل خورده بیشتر شد اما موقعیت‌های این تیم بی‌ثمر بود تا اینکه در دقیقه ۲۲ سروش رفیعی با استفاده از اشتباه مدافعان تراکتور و در موقعیتی مشکوک به آفساید توانست دروازه رشید مظاهری را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه این دیدار بازیکنان دو تیم تلاش زیادی برای خلق موقعیت‌های گلزنی داشتند اما پس از گل تساوی سپاهان خطر جدی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. در دقیقه ۳۹ سپاهانی‌ها باز هم صاحب موقعیت شدند اما این صحنه منجر به گل نشد تا دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک پیگیری شود.

تلاش شاگردان ساکت الهامی و قلعه‌نویی در دقایق پایانی نیمه نخست نیز بی‌ثمر و نشان‌دهنده رضایت دو تیم به تساوی یک بر یک در نیمه نخست بود اما پیام نیازمند در ثانیه‌های پایانی ضربه سر اکبر ایمانی را راهی کرنر کرد تا رضا اسدی با استفاده از ارسال انجام شده در این صحنه، گل دوم تراکتور را به ثمر برساند. بر این اساس نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان با برتری ۲ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم نیز تراکتوری‌ها عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان سپاهان داشتند تا برتری ۲ بر یک شاگردان الهامی تداوم یابد. در دقیقه ۶۷ نیز مهاجم سپاهان با عبور از رشید مظاهری موقعیت خطرناکی به دست آورد اما حضور میثم تیموری روی خط دروازه تمرکز این بازیکن را بر هم زد تا موقعیت سپاهانی‌ها از دست برود. در ادامه بازی موقعیت‌های دو تیم بی‌ثمر بود و تعویض‌های سرمربیان دو تیم تغییری در روند و نتیجه بازی نداشت.

این بازی در نهایت با دو گل احسان حاج‌صفی و رضا اسدی برای تراکتور و سروش رفیعی برای سپاهان با برتری ۲ بر یک تیم میزبان به پایان رسید. با نتیجه این بازی تراکتور ۴۴ امتیازی شده و با تصاحب جایگاه سپاهان موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد. سپاهان نیز موقتاً به رده سوم سقوط کرد.

انتهای خبر