استادار آذربایجان شرقی مطرح کرد: لزوم هماهنگی دستگاه‌های نظارتی با مدیریت اجرایی استان

پورمحمدی گفت: از دستگاه‌های نظارتی میخواهیم با مدیریت اجرایی استان در برخورد با سوءاستفاده‌ها و تخلفات احتمالی در بخش صنعت و تولید هماهنگ شوند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در شصت و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، با تاکید بر تقویت سیاست‌های حمایت اظهار داشت: […]

image_pdfimage_print
پورمحمدی گفت: از دستگاه‌های نظارتی میخواهیم با مدیریت اجرایی استان در برخورد با سوءاستفاده‌ها و تخلفات احتمالی در بخش صنعت و تولید هماهنگ شوند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در شصت و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، با تاکید بر تقویت سیاست‌های حمایت اظهار داشت: آینده جوانان و نسل‌های آینده کشور در گرو توجه به بخش تولید و رفع چالش‌های پیش روی صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی است.

وی افزود: پیشنهادهای فعالان بخش خصوصی در رابطه با ضرورت تعلیق برخی از سیاست‌های ارزی بانک مرکزی در قالب یک نامه به دکتر روحانی منعکس و با پیگیری ویژه معاون اول رئیس جمهور به رئیس بانک مرکزی ارسال شده است.
 
وی خواستار تسهیل امور تولید و صادرات از سوی مسئولان بخش‌های مربوط شد و گفت: فعالان بخش خصوصی، سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و سختگیری‌های بی‌اساس، باعث دلسردی این قشر برای رونق تولید می‌شود.
 
پورمحمدی در ادامه سخنان خود خواستار هماهنگی دستگاه‌های نظارتی با مدیریت اجرایی استان در برخورد با سوءاستفاده‌ها و تخلفات احتمالی در بخش صنعت و تولید شد و گفت: در برخورد با سودجویان و سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط افتصادی کشور نباید چشم‌پوشی شود؛ در عین حال پیش از احراز تخلف، هیچ مجموعه‌ای حق برخورد با واحدهای تولیدی را ندارد.

انتهای خبر