نمی‌گذاریم بیشتر از این به حق‌وحقوق مردم دستبرد بزنند/ سازمان بورس خانه مردم را خراب کرده است

نایب‌رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به طرح جزئیات تحقیق و تفحص از سازمان بورس پرداخت و گفت: نمی‌گذاریم سازمان بورس بیشتر از این به حق‌وحقوق مردم دستبرد بزند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل شهر بورس، سید کاظم موسوی درباره تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان بورس، اظهار داشت: سازمان […]

image_pdfimage_print

نایب‌رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به طرح جزئیات تحقیق و تفحص از سازمان بورس پرداخت و گفت: نمی‌گذاریم سازمان بورس بیشتر از این به حق‌وحقوق مردم دستبرد بزند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل شهر بورس، سید کاظم موسوی درباره تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان بورس، اظهار داشت: سازمان بورس خانه مردم را بر سر آنها خراب کرده و مردمی که در این بازار اقدام به خرید سهام کرده بودند، ۵۰ میلیون‌شان تبدیل به پنج میلیون شده است.
وی افزود: سازمان بورس با این اقدامات، برای مردم مشکل تراشی کرده و این کار اصلاً درست نیست. در این زمینه، وزاتخانه و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند. در این راستا، طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان بورس را به تصویب رساندیم تا پیگیر حق‌وحقوق مردم کشورمان باشیم.
نایب‌رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «۵۵ میلیون نفر از مردم کشور درگیر ماجرای بورس هستند»، عنوان کرد: حدود دو سوم از جمعیت کشور دارای کد سهامداری هستند و بی‌حرمتی به اینها، بی‌حرمتی به مجلس و کل مردم است. ما نمی‌گذاریم سازمان بورس بیشتر از این به حق‌وحقوق مردم دستبرد بزند و آنها باید پاسخگو باشند.
موسوی در پایان گفت: با عزل و نصب‌های خلق‌الساعه و شتاب‌زده از سازمان بورس، حق‌وحقوق مردم احقاق نمی‌شود. باید تدبیری اندیشیده و به زیرساخت‌های سازمان بورس رسیدگی شود. متأسفانه دولت قبلی هم به تعهدات خود عمل نکرد و باید اقداماتی در راستای ورود مردم به بازار سهام و اطمینان خاطر آنها انجام شود.
انتهای خبر