نماینده مرند و جلفا: تکمیل جاده مرند -جلفا آغازگر تحول جدیدی در توسعه ارس است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه طرح توسعه منطقه آزاد ارس با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء ظرفیت و توانمندی بالایی در امور عمرانی و سازندگی کشور دارد و مهمترین خواسته و انتظاری که مردم از این مجموعه دارند، این است که […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه طرح توسعه منطقه آزاد ارس با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء ظرفیت و توانمندی بالایی در امور عمرانی و سازندگی کشور دارد و مهمترین خواسته و انتظاری که مردم از این مجموعه دارند، این است که تکمیل جاده مرند -جلفا به سرعت انجام و در راس هفت پروژه قرار گیرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، با حضور معصومه پاشائی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا، استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل منطقه آزاد ارس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۷ پروژه طرح توسعه منطقه آزاد ارس با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.

نماینده مرند و جلفا در این مراسم، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء ظرفیت و توانمندی بالایی در امور عمرانی و سازندگی کشور دارد و مهمترین خواسته و انتظاری که مردم از این مجموعه دارند، این است که تکمیل جاده مرند -جلفا به سرعت انجام و در راس هفت پروژه قرار گیرد.

وی افزود: جاده مرند – جلفا پروژه‌ای است که متاسفانه فرآیند تکمیل و بهره برداری آن زمان زیادی کشیده و اتمام و بهره برداری این مسیر می‌تواند آغازگر تحول جدیدی در توسعه ارس و شهرستان‌‌‌های مرند و جلفا باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل پروژه‌‌‌های عمرانی و زیربنایی محدوده منطقه آزاد ارس بخشی از مشکلات لجستیک و زیرساختی ارس را حل کنیم و با انسجامی‌که بین قرارگاه و منطقه آزاد ارس ایجاد شده، تلاش می‌کنیم تا سرعت این فعالیت‌ها را افزایش دهیم و طی سی ماه مرحله به مرحله پروژه‌ها به مردم تحویل داده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اصلی ترین مزیت واگذاری این پروژه‌ها به قرارگاه خاتم الانبیاء شروع همزمان این ۷ پروژه است تا به سرعت انجام و تکمیل شوند.

انتهای خبر