صنایع آب‌بر آذربایجان‌شرقی به منطقه هشترود سوق داده می‌شود/چه کسانی از قطار مدیریتی پیاده می‌شوند

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان هشترود در حوزه آبریز دریای خزر است از این رو صنایع آب بر استان به این شهرستان سوق داده خواهد شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، محمد کلامی در جلسه رفع موانع تولید با حضور سرمایه‌گذاران اظهار داشت: با توجه به کمبود آب و مشکل آب در استان علی‌الخصوص […]

image_pdfimage_print

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان هشترود در حوزه آبریز دریای خزر است از این رو صنایع آب بر استان به این شهرستان سوق داده خواهد شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، محمد کلامی در جلسه رفع موانع تولید با حضور سرمایه‌گذاران اظهار داشت: با توجه به کمبود آب و مشکل آب در استان علی‌الخصوص در حوزه آبریز دریاچه ارومیه خوشبختانه چون شهرستان هشترود در حوزه آبریز دریای خزر است از این رو صنایع آب بر استان به این شهرستان سوق داده خواهد شد.
وی وجود سد سهند را در این شهرستان از بزرگ‌ترین امتیازات و قابلیت‌ها دانست و افزود: این شهرستان به زودی به شهر صنایع کشاورز و فرآوری تبدیل خواهد شد.
کلامی از اتمام ۸۰۰ هکتار دیگر  پایاب فاز یک سد سهند تا اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: با اتمام این ۸۰۰ هکتار تحول عظیم در بخش کشاورزی،  تولید و اشتعال رخ خواهد داد.
وی با بیان اینکه مدیران خواست برخورد مهربانانه با سرمایه‌گذاران داشته باشند، خاطرنشان کرد: اکنون ما در جنگ اقتصادی هستیم و هر مدیری که نتواند در این جنگ شرکت کند و جسارت مدیریتی ندارد زودتر باید از قطار پیاده شود و مدیر باید جنگجو باشد نه ترسو.
با دستور ‌کلامی برحل مشکل آب مجتمع مس سهند آذران قاضی کندی، حل مشکل زیست محیطی کارخانه تصفیه روغن های سوخته، اخذ تسهیلات فولاد دقیقی، اخذ تسهیلات کارخانه قند تاکید و رفع موانع شد.
کلامی قبل از این جلسه از پایاب سد سهند، ایستگاه PS3 ، مرغداری تخمی پور علی، محل احداث کارخانه آسفالت، محل احداث شهرک کشاورزی و صنایع غذایی و ژلاتین وطن دوست، کارخانه تولید قطعات خودرو، کارخانه فولاد، کارخانه تصفیه روغن سوخته  و مجتمع مس سهند آذران بازدید و از نزدیک  مشکلات آنها را بررسی و دستورات لازم را بر رفع موانع تولید داد. / فارس
انتهای خبر