فرمانده سپاه عاشورا: انجام یک هزار و ۹۰۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه عاشورا در سال جاری

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امسال بیش از یکهزار و ۹۰۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه در استان آذربایجان شرقی اجرا شده، گفت: در حال حاضر ۷۰۰ طرح در دست اجرا است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورای استان در جریان افتتاح ساختمان جدید درمانگاه نصر […]

image_pdfimage_print

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امسال بیش از یکهزار و ۹۰۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه در استان آذربایجان شرقی اجرا شده، گفت: در حال حاضر ۷۰۰ طرح در دست اجرا است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورای استان در جریان افتتاح ساختمان جدید درمانگاه نصر سپاه میانه با بیان اینکه انسجام، وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه و گروههای جهادی و بسیجی در کنار کادر زحمتکش درمان سبب بهبود وضعیت کرونایی کشور شد، اظهار داشت: طی دوسال اخیر، طی اقداماتی چون کمک‌‌‌های مومنانه و دیگر اقدامات در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، مبلغی بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال صرف شده که این هزینه شامل آورده سپاه، کمک‌‌‌های مردمی‌و خیرین و نیز دیگر سازمانها است.

فرمانده سپاه میانه هم با اشاره به اینکه درمانگاه نصر ماهانه حدود ۱۵ هزار نفر مراجعه کننده دارد، گفت: در زمان شیوع کرونا، درمانگاه سپاه در خدمت مردم بود به طوریکه بیش از ۱۲ هزار تست pcr رایگان در این درمانگاه انجام شده است.

حسین محمدی اعلام کرد: ۶۰ میلیارد ریال هزینه این ساختمان از محل درآمدهای خود درمانگاه و پنج میلیارد ریال نیز از سوی خیرین تامین شده است.

ساختمان جدید درمانگاه نصر سپاه میانه در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در دو طبقه و یک طبقه زیرزمین در مدت سه سال با بیش از ۶۵ میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای خبر