معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: لزوم اطلاع رسانی شفاف و به‌هنگام از وضعیت دولت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اطلاع رسانی شفاف، به‌هنگام و تاثیرگذار برای رفع مظلومیت دولت نیاز امروز جامعه است. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از ایرنا، تراب محمدی در نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: برخی در فضای کنونی  کاستی ها و ضعف‌های گذشته را به دولت نسبت می […]

image_pdfimage_print

اطلاع رسانی شفاف و به‌هنگام برای رفع مظلومیت دولت نیاز جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اطلاع رسانی شفاف، به‌هنگام و تاثیرگذار برای رفع مظلومیت دولت نیاز امروز جامعه است.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از ایرنا، تراب محمدی در نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: برخی در فضای کنونی  کاستی ها و ضعف‌های گذشته را به دولت نسبت می دهند، شورای اطلاع رسانی، رسانه ها و روابط عمومی ها با شفاف سازی و تبیین وضعیت نشان دهند که دولت در حال تلاش برای تثبیت وضعیت اقتصادی بوده و تنها حدود چهار ماه از آغاز دولت می گذرد.

وی با اشاره به اینکه دولت تلاش می کند تا در کمترین زمان ممکن وضعیت اقتصادی را سر و سامان داده و معیشت مردم را بهبود بخشد، افزود: هدایت افکار عمومی و ساماندهی اذهان توسط رسانه‌ها انجام می‌شود و اگر رسانه ها با شفافیت عمل کنند بسیاری از مشکلات پیش نمی آید و برای بهبود وضعیت کنونی نقش رسانه ها انکار کردنی نیست.

وی ادامه داد: البته یکی از وظایف شورای اطلاع رسانی همین است تا ساماندهی و گردش اطلاعات تبیین و به‌ خوبی انجام شود.

محمدی خاطر نشان کرد: باید تصمیم گیری های مسئولان شفاف و به موقع اطلاع رسانی شود.

وی تاکید کرد: دولت در خصوص اطلاع رسانی عملکرد و تبیین برنامه ها مظلوم واقع شده بر این اساس رسانه‌ها باید در پیشبرد برنامه های مسئولان کمک کنند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی جزئی از ملزومات فرهنگی است بر این اساس باید تاثیر گذاری در این عرصه افزایش یابد تا بستر توسعه تسهیل و تسریع شود.

وی یادآور شد: شورای اطلاع‌رسانی استان نیز در این راستا تبیین و هدایت افکار عمومی را به صورت شفاف و ساده انجام دهد.

محمدی همچنین برای حسن انجام وظایف شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی خواستار تشکیل کمیته های تخصصی در ذیل این شورا شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی نیز در این نشست به برگزاری منظم و ثابت جلسات شورا تاکید کرد.

سید قاسم ناظمی همچنین تهیه و تولید برنامه های مستند و خبررسانی جامع را از نیازهای اطلاع رسانی ادارات آذربایجان شرقی عنوان کرد.

انتهای خبر