جزئیات مصوبات جلسه واگذاری تراکتور/ استاندار مسئول اجرای انتقال مالکیت

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نام تراکتورسازی و ماشین‌سازی در سطح کشور برند بوده و صرفا مالکیت و مدیریت در قالب مس ملی و مس آذربایجان تغییر و امکان ندارد نام این تیم‌ها تغییر یابد/ با توجه به اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور ظاهراً ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده انتقال مالکیت این باشگاه به شرکت مس سونگون در صورت فراهم شدن این مسائل نهائی می‌شود.

image_pdfimage_print

تشکیل کمیته انتقال تیم‌های ماشین سازی و تراکتور تبریز | خبرگزاری ایلنا

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: صرفا مدیریت و مالکیت باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی تغییر می‌یابد و نام این تیم‌ها تغییر نمی‌یابد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، روز گذشته در جلسه برخی نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با استاندار این استان و وزیر صمت، کلیات واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت صنایع مس ایران قطعی شد.

برهمین اساس امروز چهارشنبه هم جلسه‌ای با حضور عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، برخی نمایندگان مجلس این استان و باشگاه تراکتور، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پیگیری جزئیات این واگذاری در وزارت صمت برگزار شد.

در جلسه امروز مقرر شد بحث پرداخت بدهی‌هایی که منجر به بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه تراکتور شده در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. همزمان با این موضوع هم بحث انتقال مالکیت، آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیات فوتبال پیش خواهد رفت.

با توجه به اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور ظاهراً ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده انتقال مالکیت این باشگاه به شرکت مس سونگون در صورت فراهم شدن این مسائل نهائی می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز شامگاه دیروز در گفتگو با رسانه‌ها، خبر توافق کلی با شرکت ملی مس ایران برای حمایت از باشگاه تراکتور را تایید کرده و گفت: در جلسه امروز سه شنبه که با حضور وزیر صمت، مدیرعامل شرکت ملی مس و تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی‌برگزار شد، شرکت ملی مس با انتقال مالکیت باشگاه تراکتور موافقت و متعهد به حمایت‌های لازم شد.

عابدین خرّم افزود: تصمیم‌گیری در مورد برخی جزئیات مهم از جمله بدهی‌های باشگاه، مقررات فدراسیون فوتبال برای نقل و انتقال مالکیت باشگاه و غیره به بررسی‌های کارشناسی در جلسه دیگر موکول شده است و بهمین جهت همچنان در تهران حضور داریم تا پیگیری‌های لازم را ادامه دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم همدلی بوجود آمده، تدبیر راهکار اساسی برای حل مشکلات باشگاه تراکتور و پشتیبانی‌های موردنیاز ورزش استان بزودی به سرانجام رسیده و نتایج مثبت خود را نشان دهد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: نام تراکتورسازی و ماشین‌سازی در سطح کشور برند بوده و صرفا مالکیت و مدیریت در قالب مس ملی و مس آذربایجان تغییر و امکان ندارد نام این تیم‌ها تغییر یابد.

اللهوردی دهقانی نماینده ورزقان و خاروانا نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران از واگذاری مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به مس سونگون خبر داده و اعلام کرد: کلیات واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با پافشاری استاندار محترم آذربایجان‌شرقی تصویب شده است و استاندار شخصاً مسئولیت اجرای این کار را بر عهده گرفته‌اند. در این خصوص نیز قرار است تا اقدامات لازم برای انتقال امتیاز این دو باشگاه بزودی و در اسرع وقت انجام شود.

انتهای خبر