باشگاه ماشین‌سازی واگذار شد/ از چاله به چاه؟!

مالکیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز طی جلسه‌ای در حضور رئیس هیات فوتبال استان واگذار شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، پس از اعتراض هواداران تیم ماشین‌سازی به وضعیت فاجعه‌بار تیمشان و اعلام آمادگی یونس قربانی مالک باشگاه ماشین‌سازی برای واگذاری مالکیت باشگاه، شامگاه امروز (شنبه) طی جلسه‌ای این اتفاق رخ داد و امتیاز باشگاه تبریزی به مالک […]

image_pdfimage_print

مالکیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز طی جلسه‌ای در حضور رئیس هیات فوتبال استان واگذار شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، پس از اعتراض هواداران تیم ماشین‌سازی به وضعیت فاجعه‌بار تیمشان و اعلام آمادگی یونس قربانی مالک باشگاه ماشین‌سازی برای واگذاری مالکیت باشگاه، شامگاه امروز (شنبه) طی جلسه‌ای این اتفاق رخ داد و امتیاز باشگاه تبریزی به مالک جدید انتقال یافت.

در این جلسه، جواد ششگلانی (رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی)، میثم مصائبی (مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی)، سردار قاسم رحیمی (مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران و مالک جدید) و امیر زندی (سرپرست سابق ماشین‌سازی) حضور داشتند و صورتجلسه واگذاری امتیاز باشگاه ماشین‌سازی به سردار قاسم رحیمی به امضاء طرفین رسید.

این درحالی است که پیش از این مسئولان استانی تصمیم به انتقال مالکیت باشگاه ماشین‌سازی به شرکت ملی صنایع مس گرفته بودند اما با توجه به دردسرهای مالکیت مشترک با تراکتور، این انتقال منتفی شد و مالکیت تیم قدیمی فوتبال آذربایجان به بخش خصوصی دیگر واگذار گردید. موضوعی که به نظر می‌رسد تصمیم اشتباه دیگر در واگذاری ماشین‌سازی باشد.

انتهای خبر