ادامه انتصاب فرمانداران جدید استان/ سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مراغه منصوب شد

در ادامه انتصاب دولتمردان جدید در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان‌ شرقی در حکمی، داود اسدیان را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مراغه منصوب کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان، در حکم عابدین خرّم برای اسدیان، بر روحیه انقلابی، پاکدستی، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره‌مندی از توانمندی […]

image_pdfimage_print

اتکا به جوانان و توان داخلی از ویژگی‌های دولت است/ جریان مطالبه‌گری و  عدالت‌خواهی باید فعال

در ادامه انتصاب دولتمردان جدید در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان‌ شرقی در حکمی، داود اسدیان را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مراغه منصوب کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در حکم عابدین خرّم برای اسدیان، بر روحیه انقلابی، پاکدستی، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متعهد و کارآمد و نیز پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب و پیشبرد اهداف دولت مردمی تاکید شده است.

داود اسدیان عضو هیأت علمی دانشگاه و پیش از این معاون دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی و مسئول بسیج اساتید این دانشگاه بوده است.

آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری مراغه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

سیدعلی موسوی حسینی فرماندار پیشین مراغه از ۲۱تیرماه ۹۹ تا هشتم اسفندماه ۱۴۰۰ در این مسئولیت فعالیت کرد.

انتهای خبر