جعفری آذر،فرماندار تبریز شد

در ادامه استقرار دولتمردان جدید استان و تعیین فرمانداران جدید آذربایجان شرقی، با ابلاغ عابدین خرم استاندار آذربایچان شرقی " علی جعفری آذر" به عنوان سرپرست جدید فرمانداری تبریز منصوب شد.

image_pdfimage_print

داشتن شناسنامه و کارت ملی برای رای‌دهندگان الزامی است - قدس آنلاین | پایگاه  خبری - تحلیلی

در ادامه استقرار دولتمردان جدید استان و تعیین فرمانداران جدید آذربایجان شرقی، با ابلاغ عابدین خرم استاندار آذربایچان شرقی ” علی جعفری آذر” به عنوان سرپرست جدید فرمانداری تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، جعفری آذر از مدیران با سابقه استان آذربایجان شرقی است و در دوره دولت احمدی نژاد مدیرکل اداره ثبت و احوال استان بوده است.

آیین معارفه وی  فردا یکشنبه با حضور مسوولان محلی برگزار خواهد شد.

پیش از وی و طی دو سال اخیر بهروز مهدوی فرماندار تبریز بوده است.

فرمانداری تبریز به دلیل قدمت و مرکزیت در میان فرمانداری های استان از اهمیت و جایگاه ویژه برخوردار است و اقدامات این فرمانداری به نوعی می تواند الگوی سایر فرمانداران و شهرستان قرار گیرد.

فرمانداران در قلمرو ماموریت خویش به عنوان نماینده عالی دولت، مسئولیت اجرای سیاست‌ های عمومی کشور در ارتباط با وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی و سایر دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌نمایند، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های انتظامی، شورا‌های اسلامی شهر و شهرداری‌ها و موسسات عمومی غیر دولتی را عهده دار هستند.

انتهای خبر