آماده باش ۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی تبریز برای عید نوروز

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: ۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی و تعدادی موتورسوار مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار در آستانه عید نوروز در حالت آماده‌باش هستند. به گزارش اعتدال آذربایجان، علیرضا زبردست ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آتش‌نشانان این ایستگاه‌ها آماده امدادرسانی به مردم بوده و موتورسواران آتش نشان نیز با […]

image_pdfimage_print

۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی تبریز در آستانه عید نوروز در حالت آماده‌باش هستند

 

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: ۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی و تعدادی موتورسوار مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار در آستانه عید نوروز در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، علیرضا زبردست ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آتش‌نشانان این ایستگاه‌ها آماده امدادرسانی به مردم بوده و موتورسواران آتش نشان نیز با گشت‌زنی در سطح شهر و نقاط مهم و پرتجمع شهری به شهروندان امدادرسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: به دستور سرپرست شهرداری تبریز و با توجه به فرا رسیدن سال جدید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار، آتش‌نشانان از ۱۵ اسفند ماه با استقرار خودروها به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در میادین و مراکز شهر به صورت آماده‌باش در خدمت شهروندان خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: آتش‌نشانی از سازمان‌هایی است که در ایام چهارشنبه آخر سال و عید نوروز نیز آمادگی خود را جهت انجام ماموریت‌های محوله حفظ می‌کند.

زبردست، ضمن آرزوی ایام بی‌خطر همراه با آرامش و آسایش برای شهروندان، افزود: این سازمان با ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه در ایام تعطیلات نوروز آمادگی کامل را داشته و در این راستا برنامه‌هایی نیز تدوین شده است.

وی یادآور شد: شهروندان با مشاهده هرگونه آتش سوزی و حادثه در سطح شهر می‌توانند با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.

انتهای خبر