راه‌اندازی دوباره پل‌های مکانیزه عابرگذر مقابل کلینیک شیخ‌الرئیس و میدان آبرسان

  پل های عابرگذر مکانیزه مقابل مرکز درمانی شیخ‌الرئیس و میدان آبرسان، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز سرویس‌کاری شده و دوباره راه‌اندازی شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، در تداوم عملیات اجرائی “طرح استقبال از بهار” توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و به منظور تسهیل تردد شهروندان خصوصا بیمارانی که جهت […]

image_pdfimage_print

 راه اندازی مجدد پل های مکانیزه عابرگذر مقابل کلینیک شیخ الرئیس و میدان آبرسان

پل های عابرگذر مکانیزه مقابل مرکز درمانی شیخ‌الرئیس و میدان آبرسان، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز سرویس‌کاری شده و دوباره راه‌اندازی شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در تداوم عملیات اجرائی “طرح استقبال از بهار” توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و به منظور تسهیل تردد شهروندان خصوصا بیمارانی که جهت مراجعه به مراکز درمانی شیخ الرئیس و کلینیک امام رضا (ع) از پل عابرگذر مکانیزه مقابل این مراکز پزشکی واقع در کمربندی آزادی تردد می کنند، عابرگذر مذکور با انجام سرویس‌کاری و رفع مشکل، دوباره راه اندازی شد.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز با انجام سرویس‌کاری ریل های پل، این عابرگذر مکانیزه را بهسازی و راه اندازی مجدد کرده و عابران پیاده هم اکنون در حال تردد از روی پل هستند.

شهرداری منطقه ۲ تبریز همچنین در اقدامی دیگر پل عابرگذر مکانیزه آبرسان را هم با انجام سرویس‌کاری، دوباره راه اندازی کرده است.

با توجه به اینکه پل عابرگذر آبرسان در اصلی ترین و مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان قرار دارد و روزانه عده زیادی از شهروندان از این عابرگذر تردد می کنند، شهرداری منطقه ۲ با سرویس‌کاری اساسی، این عابرگذر را نیز دوباره راه اندازی کرده و عابران پیاده به آسانی در حال تردد از روی پل هستند.

انتهای خبر