شهردار منطقه ۳ تبریز تشریح کرد: اجرای چند عملیات عمرانی جدید در پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش – آزادی

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای چندین عملیات عمرانی جدید در پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش – آزادی خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا با اعلام اینکه تقاطع غیرهمسطح ارتش به لحاظ اهمیت و تاثیر گذاری در کاهش ترافیک شهر تبریز، یکی از پروژه های تاثیر گذار […]

image_pdfimage_print
اجرای چند عملیات عمرانی جدید در پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش - آزادی

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای چندین عملیات عمرانی جدید در پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش – آزادی خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا با اعلام اینکه تقاطع غیرهمسطح ارتش به لحاظ اهمیت و تاثیر گذاری در کاهش ترافیک شهر تبریز، یکی از پروژه های تاثیر گذار شهرداری تبریز است، گفت: پیشرفت احداث تقاطع غیر همسطح ارتش، با اجرای چندین عملیات عمرانی جدید سرعت گرفته است.

وی از بتن ریزی فونداسیون پایه p۶ ضلع غربی خبر داد و اظهار کرد: آرماتور بندی و قالب بندی پایه p۴ شرقی نیز در حال اجراست.

وی افزود: همچنین در ضلع غربی عملیات عمرانی در پایه های p۲و p۳ به اتمام رسیده و عملیات اصلاح پایه های p۱نیز در حال انجام می باشد.

شهردار منطقه ۳ تبریز ادامه داد: بتن ریزی ۳ فونداسیون ضلع غربی پل روگذر نیز به اتمام رسیده است.

وحید کیا افزود: برای اجرای محل ۴ فونداسیون ضلع غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه ارتش، ۴۰ مورد شمع گذاری انجام گرفته است.

خاکبرداری و اتمام جدول گذاری و دال گذاری راستگرد جنوب غربی دیگر عملیات عمرانی است که به گفته شهردار منطقه ۳ در این پروژه به اتمام رسیده است.

وی در خصوص اجرای عملیات در ضلع شرقی گفت: در این ضلع در حال جابجایی لوله های شش اینچ گاز شهری هستیم تا ادامه عملیات عمرانی در این ضلع نیز تسریع شود.

وحیدکیا گفت: در ضلع شرقی عملیات عمرانی پایه p۴ و p۶  و همچنین اجرای فونداسیون‌دیواره های این ضلع نیز به پایان رسیده است.

وی در پایان گفت: در ۲ ضلع غربی و شرقی این پروژه مجموعا ۸۰ شمع اجرا می شود.

انتهای خبر