کلنگ زنی نخستین پارک کودک در شهرک خاوران

شهروندان کوچک تبریزی در شهرک خاوران صاحب پارک اختصاصی می شوند. به گزارش اعتدال آذربایجان، نسیانی شهردار این منطقه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر اجرای طرح هایی ماندگار در حوزه حقوق کودکان، احداث پارک دوستدار کودک شهرک خاوران در دستورکار این شهرداری قرارداشته و هفته آینده همزمان در کنار بهره […]

image_pdfimage_print
کلنگ زنی پارک کودک منطقه 9

شهروندان کوچک تبریزی در شهرک خاوران صاحب پارک اختصاصی می شوند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، نسیانی شهردار این منطقه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر اجرای طرح هایی ماندگار در حوزه حقوق کودکان، احداث پارک دوستدار کودک شهرک خاوران در دستورکار این شهرداری قرارداشته و هفته آینده همزمان در کنار بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی شهرداری منطقه ۹ کلنگ زنی خواهد شد.

نسیانی افزود: پارک اختصاصی کودکان شهرک خاوران، در زمینی به مساحت ۱/۱ هکتار احداث می شود که دارای امکانات مدرن و بروز بازی بر پایه آموزش و مهارت؛ و با بهره گیری از ایده های خلاقانه مختص گروه سنی کودکان خواهد بود.

گفتنی است در سطح کشور، تبریز به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب و معرفی گردیده و در این راستا، اولین پارک دوستدارِکودکِ خاوران، با هدف آموزش و یادگیری از طریق ایجاد ارتباط کودک با محیط، طبیعت و همچنین بازی، آموزش و ایجاد مشارکت عملی کودکان و نیز ایجاد تعلق پذیری کودک نسبت به شهر، در شهرک خاوران احداث می شود.

لازم به ذکر است این پارک روز سه شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۹ کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای خبر