ایجاد کمیسیون جدید حاشیه‌نشینی در شورای شهر تبریز

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: حاشیه نشینی تا امروز در حد صحبت مطرح بوده و چندان عملیاتی نشده است و پیشنهاد می‌کنم کمیسیون جدیدی با ترکیب ۵ الی ۷ عضو برای حاشیه شهر ایجاد شود. به گزارش اعتدال آذربایجان، فریدون بابایی‌اقدم پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز […]

image_pdfimage_print

بابایی اقدم

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: حاشیه نشینی تا امروز در حد صحبت مطرح بوده و چندان عملیاتی نشده است و پیشنهاد می‌کنم کمیسیون جدیدی با ترکیب ۵ الی ۷ عضو برای حاشیه شهر ایجاد شود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، فریدون بابایی‌اقدم پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: باید اقدامات خوب گذشته در حوزه حاشیه‌نشینی ادامه پیدا کند و در کنار آن توجه ویژه‌ای به این حوزه از طریق کمیسیون حاشیه‌نشینی داشته باشیم.

او با اشاره به ورود شهرداری تبریز در حوزه‌های ورزش و میراث فرهنگی اعلام کرد: در سال‌های گذشته مجموعه شهرداری به حوزه‌های مختلف از جمله ورزش و هنر ورود کرده و شاهد توسعه اماکن ورزشی و یا ورود در مجموعه مقبره الشعرا بودیم.

عضو شورای شهر تبریز افزود: ظاهر قضیه این است که حوزه میراث فرهنگی وظیفه شهرداری است و از طرفی مردم به مرزبندی ادارات توجه نداشته و انتظار ورود دارند.

او خاظرنشان کرد: کل بودجه میراث فرهنگی ۴۰ میلیارد بود در حالی که این رقم برای شهرداری ناچیز است.

انتهای خبر