فرمانده سپاه عاشورا: جهاد تبیین موجب زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا می‌شود

فرمانده سپاه عاشورا جهاد تبیین را عاملی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با بمباران اطلاعاتی از طریق فضای رسانه ای، جامعه را به یاس و ناامیدی سوق دهد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سردار اصغر عباسقلی زاده روز جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات […]

image_pdfimage_print

فرمانده سپاه عاشورا جهاد تبیین را عاملی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با بمباران اطلاعاتی از طریق فضای رسانه ای، جامعه را به یاس و ناامیدی سوق دهد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سردار اصغر عباسقلی زاده روز جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات والفجر یک و سالگرد شهید مدافع حرم محرم علیپور در شهرستان مرند گفت: در حال حاضر در میدان جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم و باید همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌ها و عزتی که شهدا برای کشور به وجود آورده اند محافظت کنیم.

وی افزود: آخرین ترفند دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، بی ارزش شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و جوانان باید همانند پدران خود که در طول هشت سال دفاع مقدس از عزت کشور دفاع کردند به میدان بیایند و دستاوردهای این نظام مقدس را به جهانیان تبیین کنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجرای جهاد تبیین است که بیشترین مخاطب اجرایی این موضوع جوانان کشور هستند که می‌توانند با علم و درایت خود در نشان دادن افتخارات کشور پس از پیروزی آن گام‌های بلندی برداشته و ایران را نمونه کشوری مستحکم، باایمان و ولایت مدار به جهانیان معرفی کنند.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به افتخارآفرینی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، شهید مدافع حرم محرم علیپور را نمونه بارزی از اسوه و مردانگی دانست و یادآوری کرد: این شهید بزرگوار با درایت و آگاهی و با شناخت لحظه‌ها در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و با گذشت از خانواده و فرزندان و خون خود، پا در رکاب ولایت گذاشت و همچون مولای خود امام حسین (علیه اسلام) در راه حفظ اسلام و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به شهادت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه مرند نیز در این مراسم گفت: عملیات والفجر یک با رمز یا الله در محور جبل فوقی به صورت گسترده در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۶۲ انجام شد و از شهرستان مرند بیش از ۵۰۰ نفر  در این عملیات شرکت کرده بودند که ۳۰ نفر از آنان به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور افزود: شهید محرم علیپور هم در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در کشور سوریه به دست گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.

انتهای خبر