غلامرضا اقبالی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند شد

    غلامرضا اقبالی طی حکمی از سوی علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، به سمت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند منصوب شد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با غیبت مسیولین شهرستانی و استانی […]

image_pdfimage_print
 
مصطفوی‌ جای خود را به اقبالی داد 

غلامرضا اقبالی طی حکمی از سوی علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، به سمت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند منصوب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با غیبت مسیولین شهرستانی و استانی و تنها با حضور مهندس غراوی عضو هیات مدیره شهرهای جدید ایران و پرسنل شرکت عمران شهر جدیدسهند برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چند ساله دکتر مصطفوی تقدیر و مهندس غلامرضا اقبالی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر جدید سهند معرفی شد.

اقبالی از مدیران توانمند در احیا و راه اندازی واحد‌های بزرگ تولیدی و صنعتی بوده است.

وی دانش آموخته حقوق و مدیریت بوده و در کارنامه سوابق خود معاونت اداری مالی سازمان صنایع و معادن آذربایجان شرقی، مشاور عالی رئیس سازمان صمت و همچنین مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان را به همراه دارد.

غلامرضا اقبالی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر جدید سهند معرفی شد

در این مراسم میرمحمد غراوی، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم، گفت: شهر جدید سهند در بین شهرهای کشور پیشتاز ساخت مساکن اقدام و نهضت ملی مسکن بوده و در طرح بزرگ و جدید دولت تحت عنوان “نهضت ملی مسکن” نیز در حالی که شهرهای دیگر مقدمات کار را فراهم می‌کنند، اراضی مورد نیاز مسکن در شهر سهند فراهم و مشخص شده است.

وی افزود: شرکت عمران سهند یکی از شرکت‌های درآمد زا بین سایر شرکت‌ها است.

وی، توجه به خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی را از سیاست‌های شرکت مادر تخصصی نام برد و گفت: در ساخت مسکن باید به این امر مهم نیز پرداخته شود.

غلامرضا اقبالی، سرپرست جدید شرکت عمران شهر سهند نیز با اشاره به این‌که سیاست دولت صرف مسکن سازی نیست، گفت: سیاست ما در شرکت عمران تنها مسکن سازی نخواهد بود زیرا ما راه ساز نیستیم بلکه شهرساز هستیم؛ شهری که پیوست فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی افزود: شهری که پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد در آن بزه و آسیب‌های اجتماعی کم بوده و امنیت و آرامش حاکم خواهد بود.

وی گفت: توسعه باید متوازن باشد، بنابراین با همیاری و تعامل بین همکاران شرکت عمران شهری درخور شان مردم خواهیم ساخت.

در این مراسم عباس مصطفوی مدیرعامل سابق شرکت عمران نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید سهند معرفی شد

  • گفتنی است، درحالیکه این مراسم بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت عمران مقرر بود امروز ساعت ۱۱:۳۰ در تالار فرهنگی شهر سهند برگزار شود ولی صبح امروز شرکت عمران سهند اطلاعیه ای را رسانه ای کرد که این مراسم با دستور استاندار لغو شده است ولی سرانجام با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی، مراسم تودیع و معارفه در دفتر مدیر عامل برگزار گردید.

 

انتهای خبر