مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تاکید کرد: دخالت نمایندگان در پرونده‌شان درج شد/ تاثیر مداخله در انتصابات بر بررسی صلاحیت

عزیزی گفت: دخالت نمایندگان دز عزل و نصب‌ها به صورت مستند در پرونده نمایندگان مزبور درج شده و چنین اقداماتی در بررسی صلاحیتها موثر خواهد بود. به گزارش اعتدال آذربایجان، صمد عزیزی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به وصول گزارشهایی از دخالتهای برخی نمایندگان مجلس در امور […]

image_pdfimage_print

عزیزی گفت: دخالت نمایندگان دز عزل و نصب‌ها به صورت مستند در پرونده نمایندگان مزبور درج شده و چنین اقداماتی در بررسی صلاحیتها موثر خواهد بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، صمد عزیزی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به وصول گزارشهایی از دخالتهای برخی نمایندگان مجلس در امور اجرایی استان و عزل و نصبها در ماههای اخیر گفت: این موارد به صورت مستند در پرونده نمایندگان مزبور درج شده و چنین اقداماتی در بررسی صلاحیتها موثر خواهد بود.

وی افزود : دخالت در امور اجرایی بر خلاف اصل استقلال قوا و خلاف قانون اساسی و خلاف منویات و اوامر صریح رهبر معظم انقلاب است. با توجه به سوگند نمایندگان برای صیانت و حفاظت از قانون اساسی و نیز التزام عملی به قانون اساسی و التزام عملی به ولایت فقیه که جزو شرایط داوطلبان است، این قبیل اقدامات در بررسی صلاحیتها تاثیرگذار می باشد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان با بیان اینکه این قبیل دخالتها موجب ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نمایندگان دخالت کننده شده می‌شود، عنوان کرد: اقشار مختلف مردم از دفتر نظارت استان و شورای محترم نگهبان درخواست دارند که نسبت به این موضوع به صورت جدی ورود کرده و اقدامات قانونی را انجام دهند.

انتهای خبر