با حضور معاون اول رئیس جمهور؛ طرح های اولویت دار آذربایجان شرقی در سفر ریاست جمهوری بررسی شد

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و با حضور تعدادی از وزار در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر مخبر در این جلسه با اشاره به توسعه و تقویت […]

image_pdfimage_print

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و با حضور تعدادی از وزار در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر مخبر در این جلسه با اشاره به توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مقابله با شیوع کرونا و همچنین واکسیناسیون سراسری در دولت سیزدهم، کادر درمان و شبکه بهداشت با سربلندی این آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشتند و البته این مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی باید ادامه داشته باشد تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار آذربایجان شرقی، معاونان و مسئولان دستگاه های مربوطه و استانی حضور داشتند، مقرر شد با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات راه های روستایی استان های سردسیر از جمله آذربایجان شرقی حل شود.

همچنین در ادامه ضمن بررسی مصوبات توسعه ای، اشتغالزایی و عمران آبادانی استان آذربایجان شرقی، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان تصویب شد.

https://www.ostan-as.ir/News/6123

انتهای خبر