قاتل شهید اوجاقی در تبریز دستگیر شد

روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ضارب شهید مدافع امنیت «حسین اوجاقی» توسط ماموران این مجموعه دستگیر شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، در اطلاعیه فوق آمده است: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی ، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه […]

image_pdfimage_print

روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ضارب شهید مدافع امنیت «حسین اوجاقی» توسط ماموران این مجموعه دستگیر شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در اطلاعیه فوق آمده است: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی ، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روزهای آینده منتشر و اطلاع رسانی می شود.

یک بسیجی در تبریز به شهادت رسید

بسیجی شهید حسین اوجاقی در جریان اغتشاشات روز چهارشنبه برابر با ۳۰ شهریورماه امسال تبریز برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای این شهر حضور داشت که با ضربه چاقوی اغتشاشگران و ضدانقلاب به شهادت رسید.

وی متولد ۱۳۷۰ و فرمانده پایگاه علامه طباطبایی مسجد فاطمی تبریز بود و با داشتن مدرک کارشناسی ارشد حسابداری به عنوان نیروی راهبری اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی فعالیت می کرد.

انتهای خبر