صیادی رفت/ سرپرست جدید دستگاه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منصوب شد

با حکم یوسف نوری ، وزیر آموزش و پرورش ، سرپرست جدید دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی منصوب شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و وحید بیگدلی، قائم مقام سازمان […]

image_pdfimage_print

سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منصوب شد
با حکم یوسف نوری ، وزیر آموزش و پرورش ، سرپرست جدید دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و وحید بیگدلی، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در محل اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چند ماهه ی علیرضا صیادی به عنوان سرپرست قبلی دستگاه تعلیم و تربیت این استان قدردانی شده و (( علی پوررادی )) به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی شد.

شایان ذکر است که وی پیش تر، مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بوده و در سمت نایب همچون معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، معاون پرورشی و فرهنگی نواحی و مناطق و … فعالیت داشته است.

گفتنی است، در حالی وزیر آموزش و پرورش حکم به پایان سرپرستی صیادی بعد از ۷ ماه حضور غیرموفق و حاشیه دار وی در این مسند داد، که تودیع وی با حاشیه جنجالی همراه شد بطوریکه در ساعات ابتدایی صبح و در حالیکه ابتدائا حکم سرپرستی بنان احمدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان میانه خورده بود، با مخالفت امام جمعه و استاندار، لغو شد ولی با اصرار وزیر بر عزل صیادی، سرانجام حکم سرپرستی بنام پوررادی زده شد.

انتهای خبر