انفجار مهیب در واحد مسکونی تبریز؛ پنج کشته تاکنون

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: براثر انفجار یک باب منزل مسکونی در منظریه تبریز پنج نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش اعتدال آذربایجان، اکبر دشتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه حدود ۳ بامداد امروز در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه واقع […]

image_pdfimage_print

انفجار در واحد مسکونی تبریز پنج کشته برجا گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: براثر انفجار یک باب منزل مسکونی در منظریه تبریز پنج نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، اکبر دشتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه حدود ۳ بامداد امروز در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه واقع در خیابان منظریه تبریز رخ داد.

وی ادامه داد: این حادثه منجر به تخریب و آسیب خانه های اطراف شده و عملیات برای جست و جوی محبوسین احتمالی در حال انجام است.
دشتی گفت: با تلاش آتش نشانان یک خانم از زیر آوار نجات یافته و در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دلیل انفجار هنوز مشخص نیست و عملیات آوار برداری ادامه دارد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز گفت: با اعلام حادثه، کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند و پنج دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه در محل حاضر است.

وحید شادی نیا افزود: در این حادثه پنج نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند که یکی از مصدومان به بیمارستان امام رضا انتقال یافت و مصدوم دیگر نیز سرپایی مداوا شد.

این گزارش حاکی است، عملیات آوار برداری از محل هنوز ادامه و احتمال افزایش آمار تلفات جانی و مصدومان وجود دارد.

انتهای خبر