برد بزرگ در شب رویایی یادگار/ تراکتور صدرنشین را زیر گرفت!

پرونده مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال کشور با پیروزی خانگی تراکتور مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته بسته شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، بازی بزرگ هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال کشور میان دو تیم تراکتور و سپاهان در شب به یادماندنی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با تک گل رضا اسدی یک بر صفر […]

image_pdfimage_print

پرونده مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال کشور با پیروزی خانگی تراکتور مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته بسته شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، بازی بزرگ هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال کشور میان دو تیم تراکتور و سپاهان در شب به یادماندنی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با تک گل رضا اسدی یک بر صفر به نفع شاگردان پاکو خمز به پایان رسید.

این دیدار که تقابل سرمربیان اسپانیایی و پرتغالی لیگ بود و به عنوان پرتماشاگرترین بازی فصل لقب گرفت، از ساعت ۲۱:۳۰ با حضور ۷۰ هزار هوادار پرشور فوتبال آذربایجان آغاز شد.

در نیمه اول بازی تحت تاثیر حساسیت بالای مسابقه قرار گرفته بود و با اینکه میزبان کار را طوفانی آغاز کرد اما با گذشت دقایق ابتدایی از تب و تاب اولیه افتاد و دو تیم با احتیاط کار خود را دنبال کردند.

مهمترین موقعیت این نیمه در دقایق پایانی توسط تراکتور ایجاد شد که نفوذ ابوالفضل رزاق‌پور و پاس عرضی او به دهانه دروازه با ضربه رضا اسدی درحالی که توسط مدافع سپاهان نیز یارگیری شده بود، به اوت رفت.

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بازی سرعت خوبی پیدا کرد و شاگردان پاکو خمز پس از چند حمله نصفه‌ونیمه سرانجام در دقیقه ۶۴ موفق شدند گل اول را به ثمر رسانده و پیش بیافتند.

خطای مدافع سپاهان روی گوستاوو واگنین موجب اعلام پنالتی به سود تراکتور شد و در مصاف ملی‌پوشان دو تیم رضا اسدی با خونسردی تمام توپ را به تور دروازه پیام نیازمند دوخت.

بعد از این گل میزبان بار دیگر فرصت داشت تا گلزنی کرده و اختلاف را دو برابر کند اما ضربه گوستاوو واگنین در مصاف تک به تک با نیازمند با بدشانسی این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

با رسیدن به دقایق پایانی یاران ژوزه مورایس در تیم سپاهان برای فرار از این شکست خارج از خانه پیش کشیدند اما شاگردان خمز با تمرکز بالا و کنترل بازی اجازه جبران گل خورده را به حریف خود ندادند تا برتری یک بر صفر تراکتور به عنوان نتیجه نهایی مصاف دو تیم ثبت شود.

بدین ترتیب سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در شب رویایی و باشکوه یادگار توانستند صدرنشین لیگ را با یک گل مغلوب کرده و انتقام شکست دور رفت را از زردپوشان اصفهانی بگیرند.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با کسب این پیروزی شیرین شمار امتیازاتش را به عدد ۴۲ رساند و امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش داد. در سوی مقابل اما سپاهان ۵۲ امتیازی ماند و فقط به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدر را حفظ کرد.

تیم داوری: حسن اکرمی، حسن ظهیری، دانیال باشنده، حامد سیری / ناظر داوری: محمود رفیعی

اخطار: سید محمد حسینی (۲۲) و هادی محمدی (۷۶) از تراکتور و جلال‌الدین علی محمدی (۷۲) و محمد کریمی (۸۹) از سپاهان

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجان‌پور، صفا هادی (۸۵ – آرش قادری)، گوستاوو، ریکاردو آلوز (۹۰- محمدرضا عباسی) محمد قنبری (۴+۹۰ – پوریا آریاکیا)، مهدی هاشم‌نژاد و رضا اسدی.
سرمربی: پاکو خمز

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، باربوسا، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی (۷۵- کاتاتو)، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن (۸۷ – عیسی مرادی)، فرشاد احمدزاده (۸۷ – محمد علی‌نژاد) و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

انتهای خبر