برقراری پروازهای مسیر ایروان از فرودگاه تبریز

به گزارش اعتدال آذربایجان، رامین آذری مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آساجت اقدام به برقراری پرواز در مسیر تبریز – ایروان و بالعکس نموده است که طبق برنامه اعلام شده، این پرواز ساعت ۷:۳۰ صبح روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از تبریز به سمت […]

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان، رامین آذری مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آساجت اقدام به برقراری پرواز در مسیر تبریز – ایروان و بالعکس نموده است که طبق برنامه اعلام شده، این پرواز ساعت ۷:۳۰ صبح روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از تبریز به سمت ایروان پرواز خواهد کرد و در ساعت ۱۰:۳۰ به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

وی گفت: در حال حاضر پروازهای خارجی فرودگاه تبریز در مسیرهای استانبول، صبیها، آدانا و نجف‌اشرف انجام می‌شود که با افزوده شدن ایروان، این تعداد به ۵ مسیر خواهد رسید.

رشد ۲۴ درصدی آمار اعزام و پذیرش مسافر داخلی فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: طبق اعلام گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تعداد مسافر جابه‌جا شده فرودگاه تبریز در اردیبهشت ماه سالجاری ۱۳۵ هزار و ۷۵۱ نفر بوده است که در مقایسه با تعداد ۱۱۹ هزار و ۷۰۲ نفر مدت مشابه سال قبل از رشدی ۱۳ درصدی برخوردار بوده است.

رامین آذری گفت: از این تعداد ۱۲۱ هزار و ۷۱۶ نفر مربوط به پروازهای داخلی بوده است که در این بخش نیز شاهد رشدی ۲۴ درصدی نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته هستیم.

وی افزود: این میزان مسافر با ۱۰۲۵ پرواز داخلی و خارجی از فرودگاه تبریز جابه جا شده اند که در مقایسه با ۹۲۶ پرواز اردیبهشت سال ۱۴۰۱، حکایت از رشدی ۱۱ درصدی دارد.

انتهای خبر