هایجک دیگر تراکتور از استقلال/ بمب نقل‌وانتقالات سرخ‌پوش شد

تراکتور توانست با بازیکن لژیونر فوتبال کشور قرارداد امضا کرده و بمب نقل‌وانتقالات را منفجر کند. به گزارش اعتدال آذربایجان، «امیرحسین حسین‌زاده» مهاجم ۲۳ ساله فصل گذشته تیم شارلوا بلژیک پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه تراکتور، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان خمز ملحق شد. حسین‌زاده به عنوان یکی از بازیکنان […]

image_pdfimage_print

تراکتور توانست با بازیکن لژیونر فوتبال کشور قرارداد امضا کرده و بمب نقل‌وانتقالات را منفجر کند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، «امیرحسین حسین‌زاده» مهاجم ۲۳ ساله فصل گذشته تیم شارلوا بلژیک پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه تراکتور، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان خمز ملحق شد.

حسین‌زاده به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌‌دار فوتبال کشورمان سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سایپا، استقلال و شارلوا را در کارنامه دارد.

این بازیکن ملی‌پوش توانایی بازی در پست‌های مهاجم، وینگر و هافبک تهاجمی را دارد و یکی از برترین بازیکنان لیگ بیست و یکم بود که نقش به سزایی در قهرمانی استقلال ایفا کرد.

وی علی‌رغم سن و سال کم، ۷۶ بار در لیگ ایران و ۲۴ بار در فوتبال بلژیک بازی کرده است.

اما امیرحسین حسین‌زاده درحالی تراکتوری شد که همزمان گزینه اصلی استقلال بود و جواد نکونام پس از جدایی مهدی قائدی و محمد محبی برای پر کردن جای آن‌ها امید زیادی داشت تا این بازیکن را به جمع آبی‌ها برگرداند.

این چهارمین بازیکنی است که تراکتور از استقلال هایجک کرد. پیش از این، عارف آقاسی، عارف رستمی و محمد نادری مورد توجه تیم پایتخت‌نشین قرار داشتند که درنهایت راهی تبریز شدند.

نکته دیگر اینکه با حضور امیرحسین حسین‌زاده در تراکتور سهمیه بازیکنان خارجی در فهرست این تیم تکمیل شد.

انتهای خبر