ناکامی سنگین تراکتور در گام نخست/ زنگ خطر برای تراکتور در همان هفته اول

تراکتور در نخستین بازی فصل خود در جدال مدعیان مقابل میزبانش سپاهان در یک نمایش کاملا ضعیف و نامیدوارانه با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد تا در همان هفته اول، زنگ خطر برایش به صدا درآید. به گزارش اعتدال آذربایجان، دوتیم تراکتور و سپاهان اصفهان در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ‌برتر […]

image_pdfimage_print

سپاهان ۳ تراکتور ۱، آنها فقط قهرمانی می‌خواهند | ورزش سه

تراکتور در نخستین بازی فصل خود در جدال مدعیان مقابل میزبانش سپاهان در یک نمایش کاملا ضعیف و نامیدوارانه با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد تا در همان هفته اول، زنگ خطر برایش به صدا درآید.

به گزارش اعتدال آذربایجان، دوتیم تراکتور و سپاهان اصفهان در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه، در ورزشگاه نفش‌جهان اصفهان به مصاف همدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری سه بر یک طلایی‌پوشان به اتمام رسید.

این نتیجه درحالی رقم خورد که از لحاظ ایجاد موقعیت گلزنی سپاهان نسبت به تراکتور برتری داشت و تی‌تی‌ها عملکرد نه‌چندان مطلوبی را از خود در این بازی به نمایش گذاشتند.

گل‌های میزبان توسط شهریار مغانلو، رضا اسدی و رضا شکاری در دقایق ۱۱، ۲۵ و ۶۰ این بازی وارد دروازه تراکتور شد و تک گل تراکتوری‌ها را سعید کریم‌آذر در دقیقه ۸۸ بازی به ثمر رساند.

سپاهان از دقیقه ۸۰ با اخراج نیلسون و تراکتور از دقیقه ۸۵ با اخراج صفا هادی، بازی را ۱۰ نفره دنبال کردند.

تراکتور که در نقل‌وانتقالات تغییرات زیادی داشت، در این دیدار بسیار ناهماهنگ بازی می‌کرد و در دفاع آسیب‌پذیر، در میانه میدان سردرگم و در حمله ضعیف و ناکارآمد بود.

سرخ‌پوشان میهمان حتی خوش‌شانس بودند که در ادامه نیمه نخست گل سوم را دریافت نکردند و شهریار مغانلو در یک موقعیت طلایی توپ را به بیرون زد.

تراکتور هفته آینده در تبریز مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند.

گروه داوری: داور وسط: پیام حیدری – کمک‌ها: محمد عطایی و علی‌اکبر نوری – داور چهارم: محمدرضا تارخ/ ناظر: ابوطالب طاهریان

اخطار: میلاد زکی‌پور (۶)، رضا شکاری (۱۲)، نیلسون جونیور (۱۵ و ۸۰)، فرشاد احمدزاده (۴۵) و دانشگر (۴۵+۵) از سپاهان و صفا هادی (۴۵+۵ و ۸۶)

اخراج: نیلسون جونیور (۸۰) از سپاهان و صفا هادی (۸۶) از تراکتور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی (۷۰- ارشیا سرشوق)، محمد قربانی، رضا شکاری (۶۶- کاوه رضایی) ، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو (۸۱- هادی محمدی)
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین (۶۶- عارف رستمی)، محمد قنبری، آلوارو خیمنز (۷۰- سیامک نعمتی) و امیرحسین حسین‌زاده (۷۰- سعید کریم آذر)
سرمربی: پاکو خمز

 

انتهای خبر