تراکتور بازهم بد باخت تا زنگ خطر جدی تر شود/ شکست تلخ در حضور خیل بی نظیر هواداران

تراکتور در روز غوغای تماشاگرانش با یک اشتباه نتیجه را به میهمانش پرسپولیس واگذار کرد تا با دو باخت متوالی به استقبال بازی آسیایی برود. به گزارش اعتدال آذربایجان، در مهمترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، تراکتور از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام ره تبریز به مصاف […]

image_pdfimage_print

کارشناسی داوری دیدار تراکتور - پرسپولیس

تراکتور در روز غوغای تماشاگرانش با یک اشتباه نتیجه را به میهمانش پرسپولیس واگذار کرد تا با دو باخت متوالی به استقبال بازی آسیایی برود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در مهمترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، تراکتور از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام ره تبریز به مصاف میهمانش پرسپولیس تهران رفت.

شاگردان پاکو خمز که در اولین گام مغلوب سپاهان شده بودند، در این دیدار خانگی به دنبال جبران مافات بودند و به رغم برخورداری از حمایت حداکثری و پرشور هواداران خود با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند.

تنها گل بازی در دقیقه ۴۲ به ثمر رسید و طی آن، خروج اشتباه حسین پورحمیدی، سنگربان تراکتور باعث شد تا توپ به سعید صادقی، هافبک پرسپولیس برسد و او که مقابل دروازه خالی قرار گرفته بود، به راحتی آن را باز کرد.

بهترین بخت گلزنی تراکتوری‌ها در این دیدار که می‌توانست روند بازی را تغییر دهد، شوت دیدنی ریکاردو آلوز در اوایل نیمه دوم بود که با بدشانسی ستاره پرتغالی به تیر دروازه برخورد کرد.

تیم خمز با ضعف مشهود در هماهنگی داخل زمین و خط حمله خود، امروز هم نتوانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و درنهایت با شکست برای دومین دیدار متوالی دستش از کسب امتیاز کوتاه ماند.

اما تراکتور درحالی دومین شکست تلخ خود را در ابتدای لیگ تجربه کرد در هفته آینده در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان شارجه امارات خواهد بود و با نتایج بد به استقبال این بازی رفت.

هرچند تراکتور امروز با ناکامی بزرگی آنهم در حضور خیل عظیم هواداران خود مواجه شد ولی حضور بیش از صد هزار تماشاگر که همچون سیل بزرگی از همه شهرها به ورزشگاه سرازیر شده و از ساعتها قبل همه سکوها و حتی تپه های اطراف را پر کرده بودند و در پایان بازی هم برغم شکست تلخ بدون هیچ حاشیه ای ورزشگاه را ترک کردند، باعث شد تا تماشاگران، برنده اصلی بازی امروز نامیده شوند.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور پس از دو بازی بدون امتیاز ماند اما پرسپولیس با بردی که در دیدار خارج از خانه امروز کسب کرد، ۶ امتیازی شد و موقتاً در صدر قرار گرفت.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری (۵۲ – سعید آقایی)، سیدمهدی حسینی (۷۷ – سعید کریم‌آذر)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (۶۶ – محمد قنبری)، آلوارو خیمنس (۶۶ – امیرحسین‌ حسین‌زاده)، سیامک نعمتی (۶۶ – مهدی هاشم‌نژاد) و عارف رستمی.
سرمربی: پاکو خمز

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۸۶ – میلاد سورگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۶ – مسعود ریگی)، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (۷۵ – محمد عمری) و سعید صادقی (۲+۹۰ – گئورگی گولسیانی).
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

خبرنامه دانشجویان ایران - دیدار تراکتور ـ پرسپولیس با تاخیر آغاز شد -  صاحب‌خبر

انتهای خبر