خمز در پایان بازی تراکتور و پرسپولیس: باختیم اما بهتر از بازی با سپاهان بودیم/ راه حل مشکل خط حمله تراکتور ساده نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی برابری با پرسپولیس ارایه کردیم و با تلاش بیشتر، روز به روز بهتر خواهیم شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: رفع مشکل گلزنی تیم به این سادگی نیست. ما باید دنبال بازیکنی باشیم که بتواند آنچه که می‌خواهیم را […]

image_pdfimage_print

خمز: بدون داشتن اعتماد به نفس سپاهان را نمی‌بردیم / انتظار چنین جو  فوق‌العاده‌ای را نداشتم | خبرگزاری فارس

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی برابری با پرسپولیس ارایه کردیم و با تلاش بیشتر، روز به روز بهتر خواهیم شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: رفع مشکل گلزنی تیم به این سادگی نیست. ما باید دنبال بازیکنی باشیم که بتواند آنچه که می‌خواهیم را در خط حمله انجام دهد. حسین‌زاده و رستمی دو مهاجم ما هستند که پست اصلی آنان وینگر است. بازی بهتری نسبت به دیدار گذشته انجام دادیم و می‌توان گفت، پا به پای پرسپولیس بازی کردیم. ما باید تلاش کرده و با بازیکنان کنونی دنبال رفع مشکل گلزنی تیم باشیم.

وی در رابطه با عملکرد حسین پورحمیدی، بیان کرد: پورحمیدی آمادگی حفاظت از دروازه تراکتور را دارد. وقتی دروازه‌بانی در دو بازی پشت سر هم اشتباه می‌کند، روی او فشار به وجود می‌آید. اکنون باید بیشتر به پورحمیدی روحیه داده و از او و سایر بازیکنان مراقبت کنیم تا اشتباهات کنونی تکرار نشود. به نظرم باید بیشتر از گذشته از بازیکنان مراقبت کرده و تلاش کنیم. هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم.

خمز ادامه داد: اگر مدام به گذشته فکر کنیم، نمی‌توانیم مشکل آینده را حل کنیم. اکنون رضا اسدی را نداریم؛ هر چند دوست داشتیم کنارمان باشد، ولی دیگر اینجا نیست. بهانه‌جویی را باید کنار گذاشته و با بازیکنان کنونی کار کنیم. ما باید آماده رقابت با تیم‌های بزرگ باشیم. مهاجمان کنونی ما شاید ویژگی‌ مهاجم نوک تمام عیار را ندارند؛ اما باید از سرعت آنان استفاده کرده و به نحوی از پتانسیل‌شان برای گلزنی استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور با تأکید بر اینکه برای بهتر شدن شرایط تلاش می‌کنیم، بیان کرد: به بهترین شکل باید از داشته‌هایمان استفاده کنیم و کار اصلی مربی همین است. ما بازیکنان بزرگی داریم و باید از توانایی آنان استفاده کنیم. تراکتور در این بازی نسبت به دیدار هفته گذشته عملکرد بهتری داشت؛ البته شکست برابر دو تیم بزرگ و قدرتمند چندان اتفاق عجیبی نیست. معتقدم روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم به آن هماهنگی مدنظر دست یابیم.

خمز خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید از اشتباهات درس بگیریم تا دیگر تکرار نشوند.

وی در رابطه با استقبال فوق العاده هواداران از این بازی، گفت: من از حمایت هواداران تشکر می‌کنم. آنان بخش مهمی از تیم ما هستند و با تشویق‌های بی‌نظیر، جو فوق ‌العاده‌ای به وجود می‌آورند. ما سعی می‌کنیم فوتبال بهتری انجام دهیم. بازیکنان تراکتور با تمام وجود در زمین تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ همچنین از هواداران درخواست می‌کنم که در بازی مهم و حساس با الشارجه ما را تنها نگذارند.

انتهای خبر