حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) منتفی شد/ فقط بانوان ورزشکار اجازه دارند

با اعلام هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی، دیدار تراکتور در مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «همان‌طور که قبلا به استحضار هواداران محترم فهیم و پرشور باشگاه تراکتور رسانده شده بود، مجدداً معروض می‌دارد کماکان این هیأت پیگیر تکمیل آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم […]

image_pdfimage_print

با اعلام هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی، دیدار تراکتور در مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «همان‌طور که قبلا به استحضار هواداران محترم فهیم و پرشور باشگاه تراکتور رسانده شده بود، مجدداً معروض می‌دارد کماکان این هیأت پیگیر تکمیل آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان بوده ولی علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی شرایط لازم و کافی برای حضور بانوان در بازی تراکتور تبریز و الشارجه امارات مقدور نگردید.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا به لحاظ حساسیت برگزاری بازی‌های آسیایی و این‌که در میزبانی باشگاه تراکتور تبریز هیچ‌گونه خللی وارد نگردد، مقرر گردید در این دیدار تنها پذیرای بانوان ورزشکار فوتبالی بوده تا تبعات سویی برای باشگاه میزبان نداشته باشد.

بر اساس این گزارش، این درحالی است که، عطا شرفشاهی، معاون فنی اداره کل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا این ورزشگاه از لحاظ زیرساختی می‌تواند میزبان بانوان تماشاگر باشد یا خیر؟ گفت: از لحاظ فنی و زیرساختی توانایی میزبانی از بانوان را داریم و به محض صدور مجوز این امر محقق می‌شود.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز روز پنجشنبه گذشته از قطعی شدن حضور بانوان تماشاگر در دیدار تراکتور در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا خبر داده بود.

تراکتور در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مقابل شارجه امارات صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای خبر