واکنش مدیرعامل تراکتور به اظهارات جنجالی حسین‌زاده

مدیرعامل باشگاه تراکتور به اظهارات جنجالی بازیکن این تیم واکنش نشان داد. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از ایسنا، هوشنگ نصیرزاده روز جمعه ۲۷ مردادماه در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی اظهار کرد: برای جذب مهاجم، سه بازیکن را مد نظر داریم که یکی از آنها مهدی عبدی است. برای خرید بازیکن خارجی نیز […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل باشگاه تراکتور به اظهارات جنجالی بازیکن این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از ایسنا، هوشنگ نصیرزاده روز جمعه ۲۷ مردادماه در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی اظهار کرد: برای جذب مهاجم، سه بازیکن را مد نظر داریم که یکی از آنها مهدی عبدی است. برای خرید بازیکن خارجی نیز باید یک یار خارجی از تیم کنار گذاشته شود که از این حیث مشکل داریم.

او در واکنش به اظهارات خمس مبنی بر اینکه تیم با تفکرات وی بسته نشده است، عنوان کرد: جمله‌بندی او مناسب نبود و من با او صحبت مفصلی داشتم. ایشان لیستی داشتند، تک‌تک بازیکنان با نظر ایشان بوده و هیچ بازیکنی، بدون نظر ایشان نیامده. ما حتی آرمان رمضانی را خواستیم بیاوریم، ایشان چندان موافقت نداشت و نیاوردیم. تمام بازیکنان با نظر ایشان آمده و فکر کنم ایشان صحبت‌هایشان را اصلاح کردند.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: ما یک جلسه ۴۵ دقیقه‌ای داشتیم و ایشان متوجه شد تک‌تک بازیکنان و حتی تیم پزشکی را هم با ایشان مشورت می‌کنیم که هیچ تضادی نباشد. امیدوارم این جمله خوب ترجمه شده باشد. من با خواکین هم که صحبت کردم، گفت منظور خمس حفظ چند بازیکن بوده. ممکن است بازیکنی که قراردادشان تمام شده، پیشنهادهای بالاتری هم داشتند و ما هم مبلغ مشخصی داشتیم.

وی در واکنش به اظهارات جنجالی امیرحسین حسین‌زاده پس از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس مبنی بر بی‌اهمیت‌بودن باخت تیمش برای برخی از هم‌تیمی‌ها گفت: به بازیکنان اعلام کردیم که تنها در رابطه با مباحث فنی بازی صحبت کنند، منظور حسین‌زاده یک بازیکن خارجی بود و بازیکنان تراکتور با هم همدل هستند.

این در شرایطی است که بازخوانی مصاحبه امیرحسین حسین‌زاده در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام (ره) نشان می‌دهد که خطاب او نه یک نفر بلکه «بعضی از بازیکنان» بود که حالا با واکنش مدیرعامل باشگاه تراکتور مواجه شده است.

انتهای خبر