حذف تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا در همان ابتدا/ یک شکست تلخ دوباره برای تیم بحران‌زده خمز

تراکتور با شکست خانگی مقابل الشارجه امارات از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. به گزارش اعتدال آذربایجان، تیم فوتبال تراکتور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و در حضور حدود ۸۰ هزار تماشاگر مقابل میهمانش الشارجه امارات با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از صعود به دور گروهی این مسابقات […]

image_pdfimage_print

تراکتور با شکست خانگی مقابل الشارجه امارات از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، تیم فوتبال تراکتور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و در حضور حدود ۸۰ هزار تماشاگر مقابل میهمانش الشارجه امارات با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از صعود به دور گروهی این مسابقات بازماند.

تراکتور که با دو باخت پیاپی در لیگ برتر به استقبال این بازی حساس آمده بود، علیرغم حمایت حداکثری هوادارانش از پس تیم اماراتی برنیامد تا پرونده‌اش در رقابت‌های آسیایی خیلی زود بسته شود.

در دقایق ابتدایی تراکتوری‌ها تحت تاثیر عملکرد بازیکنان الشارجه قرار گرفته بودند و تیم اماراتی که سوار بر بازی بود، در دقیقه ۲۵ روی یک ضربه کرنر با ارسال پیانیچ و ضربه سر شاهین عبدالرحمن به گل رسید.

این گل درحالی به ثمر رسید که هیچ کدام از مدافعان تراکتور با بازیکن گلزن الشارجه یارگیری نکرده بودند و در این صحنه ناهماهنگی در خط دفاعی این تیم کاملاً مشهود بود.

اما بعد از گل تراکتور توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقایق پایانی نیمه اول با شوت از راه دور آوارو خیمنز می‌توانست به گل تساوی برسد اما سنگربان الشارجه اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد و در دو مرحله توپ را مهار کرد.

برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم تراکتور بازی را هجومی آغاز کرد و بازیکنان این تیم با فشار حمایت هواداران خود میهمان اماراتی را به عقب رانده بودند و به نوعی بازی یک گله شده بود!

در دقیقه ۶۱ شاگردان خمز صاحب بهترین موقعیت خود برای گلزنی شدند اما ریکاردو آلوز نتوانست از اشتباه سنگربان الشارجه بهره لازم را ببرد و ضربه چیپ او به روی سقف دروازه فرود آمد.

در ادامه ‌و در دقیقه ۷۵ یک اشتباه مرگبار از مدافعان تراکتور نزدیک بود که با گلزنی بازیکنان الشارجه همراه شود اما حسین پورحمیدی با واکنش خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

در دقیقه ۷۹ بازهم این بازیکنان الشارجه بودند که در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما پورحمیدی بار دیگر ناجی تراکتور شد و اینبار ضربه سر مهاجم حریف را به کرنر فرستاد.

میهمان که در حملاتش خطرناک ظاهر می‌شد بالاخره در دقیقه ۸۴ به گل دوم رسید و کامارا در محوطه جریمه با شوت پرقدرت توپ را برای دومین بار با تور دروازه میزبان آشنا کرد.

با این وجود، نماینده کشورمان خیلی زود توانست یکی از گل‌های خورده را جواب بدهد و به فاصله دو دقیقه مهدی هاشم‌نژاد ارسال عمقی ریکاردو آلوز را با ضربه سر به تور دروازه حریف رساند.

اما این گل نیز دردی از تراکتور دوا نکرد چراکه در دقیقه ۹۰ اعلام یک ضربه پنالتی امیدهای این تیم را برای بازگشت و به تساوی کشاندن مسابقه به یاس تبدیل کرد و الشارجه توسط کایو از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم زد تا کار را تمام کند.

درنهایت، تراکتور در خانه خود ۳ بر یک نتیجه را به الشارجه امارات واگذار کرد تا از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ناکام مانده و با متحمل شدن سومین باخت پیاپی وارد بحران شود.

انتهای خبر