عبدی فرشته نجات تراکتور شد/ خمز بالاخره برد، به سختی

تراکتور بعد از ناکامی های پیاپی ابتدای فصل سرانجام توانست در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، مس رفسنجان را شکست دهد. به گزارش اعتدال آذربایجان، تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت امشب دوشنبه ۶ شهریور ماه در ورزشگاه یادگارامام تبریز با حضور ۱۰ هزار تماشاگر […]

image_pdfimage_print

تراکتور بعد از ناکامی های پیاپی ابتدای فصل سرانجام توانست در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، مس رفسنجان را شکست دهد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت امشب دوشنبه ۶ شهریور ماه در ورزشگاه یادگارامام تبریز با حضور ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف همدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با گل دقایق آخر مهاجم تازه وارد تراکتور به برتری یک بر صفر تیم تراکتور منجر شد.

اکنون تراکتور با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد، مس رفسنجان نیز با دو امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۲۲: حسین زاده در محوطه جریمه مس سرنگون شد ولی داور تشخیص به پنالتی نداد.

دقیقه ۴۲: ضربه خطرناک مهدی شیری را حامد لک برگشت داد.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال آلوز با ضربه سر خلیج زاده همراه شد اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: مهدی عبدی شروعی رویایی در تیم جدیدش داشت و موفق شد روی پاس مهدی حسینی، دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه ۷۴: جعفری با سر، توپی زیبا در گوشه سمت راست محوطه جریمه، مدافع تراکتور را محو کرد و توپ را روی دروازه فرستاد اما عارف آقاسی، سر رسید و تنها یک کرنر نصیب مس شد.

دقیقه ۷۰: سیامک نعمتی پایه گذار یک حمله پشت محوطه جریمه شد اما مسی‌ها با پرس شدید، اجازه ایجاد موقعیت را به تراکتور ندادند.

شرح گل: در دقیقه ۸۶ بازی سید مهدی حسینی با ارسال بلند خود توپ را به درون محوطه مس آورد و مهدی عبدی با ضربه سر دروازه حامد لک را باز کرد تا در اولین بازی خود برای تراکتور اولین گل خود را به ثمر برساند.

تراکتور هفته آینده در چارچوب بازی معوقه هفته سوم میهمان استقلال خوزستان خواهد و مس رفسنجان نیز در هفته پنجم با آلومینیوم دیدار می کند.

انتهای خبر