صید سه امتیازی مسی‌ها از بابل

مسی‌ها فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان را با پیروزی چهار بر یک مقابل خلیج فارس ماهشهر و صدرنشینی به پایان رساند و از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در چارچوب هفته دوم این رقابت‌ها در ورزشگاه سیمرغ بابل به مصاف تیم دریای بابل رفته و در نهایت با یک گل بر […]

image_pdfimage_print

مسی‌ها فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان را با پیروزی چهار بر یک مقابل خلیج فارس ماهشهر و صدرنشینی به پایان رساند و از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در چارچوب هفته دوم این رقابت‌ها در ورزشگاه سیمرغ بابل به مصاف تیم دریای بابل رفته و در نهایت با یک گل بر حریف غلبه کردند.

تک گل این بازی در دقیقه ۶۵ توسط علی پورمحمد به ثمر رسید.

شرح گل:

دقیقه (۶۵)

محمد طاهر امینی با یک حرکت فردی زیبا وارد محوطه جریمه شد اما ضربه او را دروازه بان حریف مهار کرد؛ در ادامه‌ این صحنه علی پورمحمد که در چند قدمی صحنه قرار داشت، روی پاس امینی دروازه دریای بابل را فرو ریخت.

لاله‌های نارنجی آذربایجان، با این پیروزی شش امتیازی شده و به صدرنشینی خود در جدول ادامه می‌دهند، دریای بابل نیز بدون امتیاز، جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

 مس‌سونگون ورزقان در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها، مقابل خیبرخرم آباد صف‌آرایی می‌کند و دریای بابل نیز میهمان نفت‌ و گاز گچساران خواهد بود.

انتهای خبر