سومین برد ناپلئونی تراکتور/ هوادار مقابل تراکتور زانو زد

در آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تراکتور به زحمت با نتیجه یک بر صفر موفق شد از سد میزبانش هوادار تهران عبور کند و به سومین برد پیاپی خود دست یافت. به گزارش اعتدال آذربایجان، در چارچوب هفته پنجم از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور لحظاتی پیش تیم تراکتور در دیدار با میزبانش هوادار […]

image_pdfimage_print

دومین برد ناپلئونی تراکتور/ آلوس عصای دست مربی اسپانیایی شد - آوای البرز

در آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تراکتور به زحمت با نتیجه یک بر صفر موفق شد از سد میزبانش هوادار تهران عبور کند و به سومین برد پیاپی خود دست یافت.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در چارچوب هفته پنجم از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور لحظاتی پیش تیم تراکتور در دیدار با میزبانش هوادار تهران در جدالی نفس‌گیر با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت تا سومین برد پیاپی خود را دشت کند.

این بازی از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس قوامین تهران آغاز شد و تراکتور که بازی را بهتر استارت زده بود، در دقیقه ۱۶ با استفاده از یک ضربه کرنر به گل رسید.

ارسال ریکاردو آلوز در همان تیر نزدیک‌تر با ضربه سر غافلگیرکننده عارف آقاسی از زوایه بسته در تور دروازه هوادار آرام گرفت تا میهمان یک بر صفر از میزبان خود پیش بیافتد.

در ادامه نیمه اول شاگردان پاکو خمز بر توپ و میدان مسلط بوده و هماهنگ‌تر بازی می‌کردند و فقط در دقایق پایانی این نیمه یاران محمود فکری برتری نسبی پیدا کردند.

با شروع نیمه دوم تراکتور بازی را تهاجمی آغاز کرد و این تیم در همان دقایق ابتدایی روی توپ‌گیری و حرکت آلوارو خیمنز فرصت داشت به گل دوم برسد اما مهدی عبدی نتوانست پاس این بازیکن را به گل تبدیل کند و ضربه زمینی او را علیرضا حقیقی با پا برگشت داد.

در دقیقه ۵۶ هوادار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه سر فریبرز گرامی پس از برخورد به شجاع خلیل‌زاده به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

لحظاتی بعد این تراکتور بود که بار دیگر روی دروازه هوادار خطرساز شد و شوت سرضرب آلوارو خیمنز روی ارسال عرضی مهدی شیری درحالی که علیرضا حقیقی فقط نظاره‌گر مسیر توپ بود، با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به اوت رفت تا آه از نهاد تراکتوری‌ها و وینگر اسپانیایی بلند شود!

در دقایق پایانی این مسابقه تراکتور که زیر فشار قرار گرفته بود، در یک ضدحمله فرصت عالی برای زدن گل دوم به دست آورد اما عارف رستمی به شکل باورنکردنی نتوانست دروازه بدون دروازه‌بان را باز کند تا این بازی درنهایت با همان تک گل نیمه اول به نفع میهمان به پایان برسد.

بدین ترتیب، تراکتور برای سومین بازی متوالی موفق شد با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی رسیده و با هتریک در بردهای اقتصادی خود ۹ امتیازی شد تا موقتا به مکان چهارم جدول صعود کند.

موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که در طول بازی ۸ بار دست به جیب شده و به قائم اسلامی‌خواه، امین قاسمی‌نژاد و سبحان پسندیده از هوادار و گوستاوو، مهدی شیری، حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری کارت زرد نشان داد.

شاگردان پاکو خمس هفته آینده مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی می‌کنند و دیدار هفته ششم هوادار تهران به دلیل بازی‌های تیم‌ملی در رقابت‌های آسیایی هانگژو چین برابر استقلال به تعویق افتاده است.

انتهای خبر