تراکتـور ۱۰ نفره از سد پیکان گذشت

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با برتری دلچسب تراکتور مقابل پیکان آغاز شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز (دوشنبه) تراکتور در دیدار خانگی به مصاف پیکان رفت و با وجود اینکه در این دیدار از حضور تماشاگرانش محروم بود و ۱۰ نفره هم شد اما توانست با […]

image_pdfimage_print

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با برتری دلچسب تراکتور مقابل پیکان آغاز شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز (دوشنبه) تراکتور در دیدار خانگی به مصاف پیکان رفت و با وجود اینکه در این دیدار از حضور تماشاگرانش محروم بود و ۱۰ نفره هم شد اما توانست با ۲ گل میهمانش را شکست داده و سومین برد پیاپی خود را جشن بگیرد.

سوت آغاز این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام ره تبریز به صدا درآمد که در شروع کار با حملات تیم میهمان همراه بود اما با سپری شدن دقایق ابتدایی میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و سوار بر بازی شد.

در این نیمه شاگردان پاکو خمز مالک توپ و میدان بودند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما بی‌دقتی در ضربات آخر باعث شد تا این موقعیت‌ها راه به جایی نبرد.

البته پیکانی‌ها هم در ضدحملات خطرناک بودند که یک موقعیت تک به تک را از دست داده و همچنین یک‌ بار نیز موفق به گشودن دروازه تراکتور شدند که این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

اما در نیمه دوم هنوز ۵ دقیقه از شروع این نیمه نگذشته بود که صفا هادی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تراکتور ده نفره شده و کارش در ادامه بازی سخت شود.

با وجود بازی با یک یار کمتر تیم خمز پا پس نکشید و در دقیقه ۶۷ حرکت محمد نادری که در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد، می‌توانست یک ضربه پنالتی برای این تیم در پی داشته باشه اما داور این صحنه را شبیه‌سازی تشخیص داده و به بازیکن تراکتور کارت زرد نشان داد.

با این حال، در دقیقه ۷۱ بازی بود که روی یک ضربه کرنر تراکتور توانست با ضربه بازیکن تعویضی خود به گل برسد. ارسال ریکاردو آلوز پس از عبور از بازیکنان حاضر در تیر نخست در دهانه دروازه به مهدی عبدی رسید و این بازیکن دروازه پیکان را باز کرد.

این گل طلسم دروازه‌ها را شکسته و یخ بازی را نیز آب کرد اما پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۹۰ مهدی عبدی در موقعیت تک به تک با دریبل دروازه‌بان حریف گل دوم را هم به ثمر رساند تا با دبل خود تیر خلاص را بر پیکر حریف تهرانی وارد کند.

بدین ترتیب تراکتور در روزی که یار دروازهم خود را به همراه نداشت، موفق شد به یک پیروزی شیرین دست یافته و با ۲۴ امتیاز به مکان سوم جدول صعود کند. این سومین برد پیاپی تراکتور بود که در عین حال سومین برد پیاپی این تیم برابر پیکان را نیز رقم زد.

انتهای خبر