زور عرب باغی به نجفی نرسید!/ منطقه آزاد، جابجایی در ارس را تکذیب کرد

درحالیکه از چندی پیش تلاش ها و شایعاتی مبنی بر تغییر مدیریت منطقه آزاد ارس و طرح برخی گزینه ها در این خصوص در بعضی محافل به گوش می رسید، تکذیبیه سریع و صریح روابط عمومی منطقه آزاد ارس از منتفی بودن آن خبر می دهد. به گزارش اعتدال پرس، در شرایطی که تا این اواخر از […]

image_pdfimage_print

درحالیکه از چندی پیش تلاش ها و شایعاتی مبنی بر تغییر مدیریت منطقه آزاد ارس و طرح برخی گزینه ها در این خصوص در بعضی محافل به گوش می رسید، تکذیبیه سریع و صریح روابط عمومی منطقه آزاد ارس از منتفی بودن آن خبر می دهد.

به گزارش اعتدال پرس، در شرایطی که تا این اواخر از صادق نجفی به عنوان یکی از گزینه های جدی استانداری آذربایجان شرقی نام برده می شد، در هفته اخیر زمزمه ها و شنیده های دیگری در محافل مختلف از جمله ستادهای روحانی در استان منتشر شد که از برکناری وی از مدیریت منطقه آزاد ارس حکایت داشت و در این میان یک سایت خبری استان نیز این شنیده ها  را تبدیل به خبر کرده و آنرا منتشر کرد.

به دنبال انتشاری اخباری مبنی بر تغییر مدیر عامل منطقه آزاد ارس در آینده نزدیک در یک پایگاه خبری ، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس به این خبر واکنش صریح نشان داد و با ارسال توضیحاتی آنرا تکذیب کرد.

گفتنی است، در این خبر از انتصاب قریب الوقوع عرب باغی مدیرعامل اسبق تراکتورسازی تبریز بجای نجفی در منطقه آزاد ارس خبر داده شده بود. این درحالیست که چندی پیش هم از صادق نجفی به عنوان یکی از گزینه های مطرح برای استانداری آذربایجان شرقی در رسانه ها نام برده شده بود.

در تکذیبیه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس آمده است:
پیرو انتشار خبر تغییر مدیریتی در سازمان منطقه آزاد ارس در برخی رسانه های استان آذربایجان شرقی اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس تغییر مدیریتی در سطح مدیرعامل این سازمان را تکذیب کرد.
بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس خبر تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس صحت نداشته و بدیهی است اخبار مناطق آزاد کشور و همچنین ارس از طریق سایت دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و پرتال سازمان منطقه آزاد ارس اطلاع رسانی می گردد.
همچنین از رسانه های همگانی انتظار می رود فضای سرمایه گذاری و تجارت را که با حضور و حساسیت تمام از طریق سرمایه گذاران ایرانی در این منطقه آزاد پیگیری می شود، با انتشار اخبار غیر موثق تحت تاثیر حواشی قرار ندهند.

عرب باغی و نجفی امروز در حاشیه همایش توسعه صادارات غیرنفتی استان دقایقی درکنار هم مشغول گپ و گفت شدند.

انتهای خبر