شیرینی ها، پر فروش ترین غرفه های نمایشگاه بین المللی کتاب!

نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، طبق روال دوره های گذشته امسال نیز برگزار شد. در خصوص نمایشگاه کتاب تبریز که کلمه وزین “بین المللی” را نیز با خود به یدک می کشد با صرف نظر از پرداختن به سطح کیفی و کمی ناشران و کتب موجود که کارشناسان خبره خود را دارد، نکات قابل توجهی […]

image_pdfimage_print

نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، طبق روال دوره های گذشته امسال نیز برگزار شد. در خصوص نمایشگاه کتاب تبریز که کلمه وزین “بین المللی” را نیز با خود به یدک می کشد با صرف نظر از پرداختن به سطح کیفی و کمی ناشران و کتب موجود که کارشناسان خبره خود را دارد، نکات قابل توجهی مشهود است که ذکر آن خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از وبلاگ تبریزیم، نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، طبق روال دوره های گذشته امسال نیز برگزار شد. در خصوص نمایشگاه کتاب تبریز که کلمه وزین “بین المللی” را نیز با خود به یدک می کشد با صرف نظر از پرداختن به سطح کیفی و کمی ناشران و کتب موجود که کارشناسان خبره خود را دارد، نکات قابل توجهی مشهود است که ذکر آن خالی از لطف نخواهد بود

مظلومیت خبری نمایشگاه کتاب تبریز در فضای مجازی استان

شاید یکی از عواملی که نقش مهمی در استقبال کمرنگ شهروندان و هم استانی ها از این نمایشگاه داشت، تبلیغات ناکافی و مظلوم واقع شدن نمایشگاه در فضای خبری رسانه های مجازی استان باشد. در شرایطی که فضای خبری استان آذربایجان شرقی و مرکز استان درگیر خبرهای تعیین استاندار و شهرداری و دیگر مدیران بوده است، اگر نگاهی به سایت های خبری معتبر استان بیاندازیم، کمترین اخبار را در مورد نماشگاه کتاب تبریز خواهیم دید.

البته این مظلومیت نیز احتمالا به دلیل سوت و کور بودن غرفه مطبوعات و رسانه های دیجیتال استان است که به قول دوستان رسانه ای، دل اصحاب رسانه را خون می کند.

البته این را نیز باید ذکر کرد این دوره از نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال شاهد پایگاه های خبری نام آشنا در سطح استان بود.

استقبال از انتشارات اشترودل !

یکی دیگر از نکاتی که در این نمایشگاه مورد توجه بود صف های مقابل غرفه های بیرون از سالن بود که ارتباط مستقیمی با تغذیه دارند و به عبارت دیگر غرفه های فروش مواد غذایی و شیرینیجات پذیرای بیشترین بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز بود. این امر تا حدی نمود داشت که یکی از این غرفه ها نیز به نام انتشارات اشترودل در بین بازدید کننده ها شهرت یافته بود. با توجه به مسائل ذکر شده، باید گفت، متاسفانه این حقیقتی ست تلخ که در یک نمایشگاه بین المللی کتاب بیشتر از ناشران کتاب، غرفه های فروش شیرینی جات و مواد غذایی سود و فروش بیشتری دارند.

 و این بود حال نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز.

انتهای خبر