آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز در آستانه مذاکرات هسته ای ژنو

در آخرین قیمت‌ها نرخ دلار ۳۰۳۰ تومان، نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۹۳۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ ۹۵ هزار و ۱۰۰ تومان ثبت شده است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، هر اونس طلا هم اکنون در بازارهای جهانی به ارزش 1282 دلار رسیده است […]

image_pdfimage_print

در آخرین قیمت‌ها نرخ دلار ۳۰۳۰ تومان، نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۹۳۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ ۹۵ هزار و ۱۰۰ تومان ثبت شده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، هر اونس طلا هم اکنون در بازارهای جهانی به ارزش 1282 دلار رسیده است و براساس همین نرخ ارزش هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران 95 هزار و 100 تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ارزش 936 هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش 935 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با ارزش 500 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش 300 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی با ارزش 194 هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می شود.

هر چند امروز (چهارشنه 24 مهرماه) بخاطر عید قربان تعطیلی رسمی است و صراف‌ها و سکه فروش ها تعطیل هستند اما دلال‌های حاشیه خیابان فردوسی دلار را با نرخ آزاد مشابه دیروز 3030 تومان، یورو را 4100 تومان، پوند انگلیس را 4820 تومان و درهم امارات متحده عربی را 825 تومان می فروشند.

انتهای خبر