استانداری آذربایجان شرق اطلاعیه داد: استخدام در دستگاه های دولتی آذربایجان شرقی متوقف شد

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرایند کلیه آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود. به گزارش اعتدال پرس، در این اطلاعیه آمده است: به این وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام که در آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ استانداری […]

image_pdfimage_print

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرایند کلیه آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس، در این اطلاعیه آمده است: به این وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام که در آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ استانداری شرکت نموده‌اند می‌رساند برابر مفاد بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ تاریخ ۱/۸/۹۲ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و در اجرای بند ۲ تصویب‌نامه شماره ۳۰۹۴۵/ت۴۸۷۰۲‌هـ تاریخ ۲۸/۷/۹۲ هیأت محترم وزیران، فرایند استخدام‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، متوقف اعلام می‌شود.

بدیهی است ادامه فرایند مذکور پس از اتخاذ تصمیم توسط معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان شرقی به اطلاع کلیه داوطلبان استخدام خواهد رسید.

انتهای خبر