لیست نهایی اصلاح‌طلبان برای مجلس را شورای هماهنگی اصلاحات تعیین می‌کند

              دبیرکل حزب همبستگی گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مستقلاً در مورد سرلیست نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم نظر می‌دهد. به گزارش اعتدال پرس، علی‌اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به مطرح شدن برخی نام‌ها به عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان […]

image_pdfimage_print

              دبیرکل حزب همبستگی گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مستقلاً در مورد سرلیست نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم نظر می‌دهد.

به گزارش اعتدال پرس، علی‌اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به مطرح شدن برخی نام‌ها به عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای انتخابات مجلس دهم گفت: بنده در مورد این موضوع اظهارنظر شخصی نمی‌کنم و نظرم را به نظر نهایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات موکول می‌نمایم.

وی با بیان اینکه معرفی سرلیست اصلاح‌طلبان منوط به نظر نهایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است خاطرنشان کرد: در این شورا همه اعضا صاحب یک رأی و نظر هستند و صرف نظر از صحبت‌های کرباسچی که ناطق نوری را به عنوان سرلیست نهایی معرفی کرده است همه افراد مواضع خود را مطرح کرده و همه نظرات به بحث گذاشته می‌شود و در نهایت نظر جامعی از سوی رئیس دوره‌ای و یا سخنگوی این شورا ابلاغ می‌گردد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه افزود: این شورا مستقلاً در مورد سرلیست نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم نظر می‌دهد.

دبیرکل حزب همبستگی در پایان با بیان اینکه به طور معمول نظر این حزب نیز متأثر از نظر نهایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است تصریح کرد: البته اگر در موضوعی این شورا به این نتیجه برسد که اعلام نظر نکند طبیعتاً احزاب مختلف به صورت اختصاصی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

انتهای خبر