فرماندار ویژه ری معرفی شد

هدایت‌الله جمالی‌پور با حضور  استاندار تهران به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ری معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس، طی مراسمی با حضور سید‌حسین هاشمی استاندار تهران ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات امیرحسین باقر‌نژاد، فرماندار پیشین شهرستان ری هدایت‌الله جمالی‌پور به عنوان فرماندار ویژه این شهرستان معرفی شد. استاندار تهران با سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر […]

image_pdfimage_print

هدایت‌الله جمالی‌پور با حضور  استاندار تهران به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ری معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، طی مراسمی با حضور سید‌حسین هاشمی استاندار تهران ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات امیرحسین باقر‌نژاد، فرماندار پیشین شهرستان ری هدایت‌الله جمالی‌پور به عنوان فرماندار ویژه این شهرستان معرفی شد.

استاندار تهران با سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات امیرحسین باقر‌نژاد وی را از عناصر ارزشی و انقلابی برشمرد و تأکید کرد: امیرحسین باقر‌نژاد در طول ۲۰ ماه مسئولیت خود در جایگاه فرمانداری ویژه شهرستان ری تلاش‌ها و خدمات ویژه‌ای داشته است.

سید‌حسین هاشمی در ادامه هدایت‌الله جمالی‌پور را از عناصر با تجربه و ارزشی دانست و تأکید کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه شهرستان ری جمالی‌پور که خدمات و تجربه‌‌های ارزشمندی را در کارنامه خود به همراه دارد به عنوان فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب شد.

انتهای خبر