رئیس ستاد روحانی در تبریز: من هم جای احمدی نژاد بودم آنطور عمل میکردم!

شکور اکبرنژاد که در همایش ۱۳آبان دانشگاه آزاد تبریز سخن می‌گفت، ادامه داد: جای تعجب دارد برای رانندگی تخصص می‌خواهیم در حالی که برای اداره کشور چنین ملاکی در نظر گرفته نمی شود. به گزارش اعتدال پرس، نماینده پیشین مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم کشور تعالی یابد بایستی با دو بال […]

image_pdfimage_print

شکور اکبرنژاد که در همایش ۱۳آبان دانشگاه آزاد تبریز سخن می‌گفت، ادامه داد: جای تعجب دارد برای رانندگی تخصص می‌خواهیم در حالی که برای اداره کشور چنین ملاکی در نظر گرفته نمی شود.

به گزارش اعتدال پرس، نماینده پیشین مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم کشور تعالی یابد بایستی با دو بال عقلانیت و علم حرکت کنیم.

شکور اکبرنژاد که در همایش ۱۳آبان دانشگاه آزاد تبریز سخن می‌گفت، ادامه داد: جای تعجب دارد برای رانندگی تخصص می‌خواهیم در حالی که برای اداره کشور چنین ملاکی در نظر گرفته نمی شود. عضو مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه در طول تاریخ جهان اسلام عقلانیت را کنار گذاشته‌ایم و در نتیجه دچار مشکلات بسیار شده‌ایم، افزود: عقلانیت را رها کرده و به نقل بسنده‌ای کرده‌ و به تقلید روی آورده‌ایم.

رئیس ستاد روحانی در تبریز و مسئول سابق ستاد انتخاباتی دکتر عارف در استان با انتقاد از عدم آموزش تفکر به افراد در دوران کودکی، گفت: علم چیزی نیست که اسلامی و غیراسلامی داشته باشد، می‌بایست تعارفات را کنار بگذاریم و عقلانیت و علم را پاس بداریم. وی عقل را پیامبر باطنی دانست و با تاکید بر اینکه کشور بایستی با عقل و علم و نیروهایی که خداوند در وجود ما نهاده، اداره گردد، گفت: علم ابزار کار را به ما می‌دهد و عقل به آن جهت می‌بخشد.

دکتر شکور اکبرنژاد با اشاره به اینکه عموما کارهای ما کورکورانه انجام می‌پذیرد، گفت: دولت کارفرمای خوبی نیست و  با دارا بودن منابع نفتی بدون آینده‌نگری هزینه می‌کند. وی به ماجرای ریزعلی خواجوی و درآوردن پیراهن و به آتش کشاندن آن برای آگاهی مسافران قطار از خطر پیش‌رو اشاره کرد و ادامه داد: هر اتفاقی می‌بایست در بازه زمانی‌اش ارزیابی شود و از این‌رو هر روز سفارت نمی‌گیرند.

نماینده پیشین مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، آمریکا را نه دوست و نه دشمن دانست و گفت: می‌بایست بر اساس منافع ملی خود حرکت کنیم. شکور اکبرنژاد به سخن چینی‌ها اشاره کرد که آنها می‌گویند شما با شاخ آمریکایی‌ها گلاویز شده‌اید در حالی که ما شیر آنها را می‌دوشیم و گفت: اشغال سفارت انگلیس گریه دارد و چگونه یک نوحه‌خوان می‌خواهد کشور را اداره کند.وی اشغال سفارت آمریکا را اقدامی دانست که شاید در آن زمان مناسب بود و با توجه به مقتضیات آن روزها امام(ره) تایید کردند در حالی که امروزه وضعیت به گونه‌ای دیگر است.

 عضو مجمع نیروهای خط امام با اشاره به اینکه با اظهار نظرهای غیرکارشناسانه، هزینه کشورداری را بالا برده‌اند، گفت: قرار نیست حرفی بزنیم که با همه شاخ به شاخ بشویم و بایستی اصلاحی کنیم آنچنان که امام حسین(ع) برای اصلاح امور قیام کرد.

 وی در رابطه با بحث یارانه‌ها که با عوام‌فریبی همراه بود احمدی‌نژاد را بی‌گناه دانست و گفت: اگر من هم جای وی بودم چنین می‌کردم و مردم می‌بایست در این زمینه با عقلانیت بیشتری برخورد می‌کردند. شکور اکبرنژاد با اشاره به معضلات پرداخت نقدی یارانه‌ها که با ایجاد تورم عملا هیچ دردی از مردم را دوا نکرده است، افزود: احمدی‌نژاد حرف درستی گفته است که تا صد سال هم نمی‌توانند چنین مسیری را تغییر دهند.

 رئیس ستاد روحانی در تبریز، اقدامات آمریکا و انگلیس در کشور را از سادگی خودمان دانست و گفت: وضعیت امروز جهان اسلام که هر روز شاهد انفجار و برادرکشی شیعه و سنی هستیم اسفناک است و بایستی به این روزهایمان بگرییم.

منبع:تبریزبیدار

انتهای خبر