مخالفت مجلس با سومین وزیر ورزش و جوانان دولت/ محمود گودرزی، چهارمین وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس

نمایندگان مجلس با ۱۲۴ رأی موافق، ۱۰۷ رأی مخالف و ۲۲ رای ممتنع به سومین وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد ندادند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان پس از بحث و بررسی صلاحیت و برنامه‌های نصرالله سجادی […]

image_pdfimage_print

نمایندگان مجلس با ۱۲۴ رأی موافق، ۱۰۷ رأی مخالف و ۲۲ رای ممتنع به سومین وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد ندادند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان پس از بحث و بررسی صلاحیت و برنامه‌های نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به وی رأی اعتماد ندادند.

وکلای ملت با ۱۲۴ رأی موافق، ۱۰۷ رأی مخالف و ۲۲ رای ممتنع از مجموع ۲۵۳ آرای مأخوذه به سومین گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد ندادند.

پس از اینکه سجادی امروز رای اعتماد از نمایندگان مجلس را اخذ نکرد، رئیس‌جمهور محمود گودرزی را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی کرد.

 

به گزارش اعتدال پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان، محمود گودرزی را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی کرد.

گودرزی بعد از سلطانی فر و امیری صالحی و سجادی، چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است که طی سه ماه اخیر جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی می‌شود.

لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پایان جلسه علنی امروز اعلام کرد که جلسه رأی اعتماد به گودرزی در روز یکشنبه، ۲۶ آبان برگزار می‌شود.

انتهای خبر