وزیر کشور بعد از نهایی شدن استانداران، از نام آنها مطلع می‌شود

یک منبع آگاه در مجلس گفت: در صحن مجلس شنیده شده که وزیر کشور در انتصاب برخی استانداران نقش چندانی ندارد و حتی وزیر بعد از نهایی شدن استاندار، از این تصمیم دولت مطلع می شود. به گزارش اعتدال پرس، این منبع آگاه که از نمایندگان با نفوذ تهران در مجلس است در گفت‌وگو با […]

image_pdfimage_print

یک منبع آگاه در مجلس گفت: در صحن مجلس شنیده شده که وزیر کشور در انتصاب برخی استانداران نقش چندانی ندارد و حتی وزیر بعد از نهایی شدن استاندار، از این تصمیم دولت مطلع می شود.

به گزارش اعتدال پرس، این منبع آگاه که از نمایندگان با نفوذ تهران در مجلس است در گفت‌وگو با بولتن نیوز گفت: در روز چهارشنبه ۱۵ آبان در صحن مجلس شنیده شد که در انتصاب برخی استانداران وزیر کشور نقش چندانی ندارد و حتی بعد از تصمیم گیری نهایی وزیر مطلع می شود.

وی افزود: در همین راستا سه استانداری که اخیرا نصب شدند وزیر کشور دقایقی قبل از نهایی شدن با نام این افراد آشنا شد و قبل از آن اصلا وزیر اطلاع نداشت.

این منبع آگاه اضافه کرد: وزیر کشور در هنگام کسب رای اعتماد از مجلس به نمایندگان قول داده بود که در انتخاب استانداران با مجمع نمایندگان استان مشورت کند اما ظاهر این قول وزیر عملی نشد چرا که وزیر در انتخاب استانداران نقش چندانی ندارد.

این نماینده تهران بعنوان مثال به انتخاب استاندار تهران اشاره کرد و اظهار داشت: مجمع نمایندگان تهران ۲ پیشنهاد برای تصدی استانداری تهران داشت اما دیدیم که فردی که اصلا مد نظر نمایندگان تهران نبود، استاندار تهران شد.

انتهای خبر